er zal wel enige twijfel zijn ofdat dit op dit forum mag of niet, maar het gaat eigenlijk meer om het programmeren dan het gebruik ervan 
het principe is dit:
ik wil een programmatje (.bat) laten runnen tijdens het gamen
enkel als de middelste pixel 1 bepaalde kleur heeft (dus die van de tegenstander) wil ik dat er atomatisch geklikt wordt met de linkermuis knop
dan is er 1 bepaalde knop die hem aan en uit zet, terwijl het programma dus blijft lopen (bijv, druk snel op f5 ofzo, en het programmatje wordt even stop gezet
nou is dit wel een beetje moeilijk voor mij, ik snap nu een klein beetje hoe .bats werken (of hoe heet die taal eigenlijk?)
maar zou iemand mij een beetje verder opweg kunnen helpen, bijv met een ruwe code ofzo?
het zal wel iets worden van:
while 1
if status = aan
{
if pixel = goede kleur
{ schiet }
}
pauze van x aantal milliseconde
if f5 gedruk
status != status
end while
maar hoe ik dat nou in .bat krijg weet ik niet precies, dus zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

het principe is dit:
ik wil een programmatje (.bat) laten runnen tijdens het gamen
enkel als de middelste pixel 1 bepaalde kleur heeft (dus die van de tegenstander) wil ik dat er atomatisch geklikt wordt met de linkermuis knop
dan is er 1 bepaalde knop die hem aan en uit zet, terwijl het programma dus blijft lopen (bijv, druk snel op f5 ofzo, en het programmatje wordt even stop gezet
nou is dit wel een beetje moeilijk voor mij, ik snap nu een klein beetje hoe .bats werken (of hoe heet die taal eigenlijk?)
maar zou iemand mij een beetje verder opweg kunnen helpen, bijv met een ruwe code ofzo?
het zal wel iets worden van:
while 1
if status = aan
{
if pixel = goede kleur
{ schiet }
}
pauze van x aantal milliseconde
if f5 gedruk
status != status
end while
maar hoe ik dat nou in .bat krijg weet ik niet precies, dus zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
Laatst bewerkt: