triggerbot maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleight

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
er zal wel enige twijfel zijn ofdat dit op dit forum mag of niet, maar het gaat eigenlijk meer om het programmeren dan het gebruik ervan :)
het principe is dit:
ik wil een programmatje (.bat) laten runnen tijdens het gamen
enkel als de middelste pixel 1 bepaalde kleur heeft (dus die van de tegenstander) wil ik dat er atomatisch geklikt wordt met de linkermuis knop
dan is er 1 bepaalde knop die hem aan en uit zet, terwijl het programma dus blijft lopen (bijv, druk snel op f5 ofzo, en het programmatje wordt even stop gezet
nou is dit wel een beetje moeilijk voor mij, ik snap nu een klein beetje hoe .bats werken (of hoe heet die taal eigenlijk?)
maar zou iemand mij een beetje verder opweg kunnen helpen, bijv met een ruwe code ofzo?

het zal wel iets worden van:

while 1
if status = aan
{
if pixel = goede kleur
{ schiet }
}
pauze van x aantal milliseconde
if f5 gedruk
status != status
end while

maar hoe ik dat nou in .bat krijg weet ik niet precies, dus zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

Laatst bewerkt:
Een bat-file is nou niet bepaalt geschikt om een game mee te maken.

Eerder om programma's te openen, en keuzemenu's te maken voor DOS.

Je zult een echte programeertaal te moeten leren, om een game te kunnen maken.

Suc6.

nee het is niet een game ofzo, misschien heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd :)

ik wil gewoon een programma (.bat dus) dat ik gewoon aan kan zetten en blijft draait
stel nou dat de middelste pixel van het scherm 1 bepaalde kleur heeft, dan moet er automatisch geklikt worden met de muis
dat is het principe
dan is er nog een knopje op het toetsenbord ergens die hem aan/uit zet

ik heb al een ruwe versie gemaakt met autoit, erg simpel maar werkt in principe wel :p
hij doet het niet denderend goed, maar dat ligt deels ook aan de lagg en de traagheid van het wapen
maargoed, was toch leuk om te programmeren :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan