Trillend beel en problemen met instalatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rony68

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2014
Beste Forumleden,

Ik heb van een vriend een oude pc gehad om te maken en instaleren, hellaas zit hij in een zodanige situatie dat hij geen goede pc kan aanschaffen.
Ik loop tegen twee dingen aan, het eerste probleem is dat de computer tijdens de instalatie van windows 7, geen harde schijf ziet, terwijl de harde schijf goed is.
Ten tweede trilt het beeld.
Wie weet hoe ik dit aan moet pakken?

Hoi Rony,

Krijg je het trillend beeld ook als je opstart (BIOS) boot scherm? En zie je in de Bios wel de harddisk ?
Kan natuurlijk zijn dat je videokaart defect is, dan zal je moeten kijken of je eventueel een onboard
ingang kunt gebruiken op het moederbord of een andere videokaart kunt installeren om uit te sluiten
waar dit aan ligt.. Tja en harddisk detecteren zou in Bios ook al goed moeten gaan, anders is deze
wrs ook overleden of mss niet goed aangesloten ! :rolleyes:

Gr,

Remy

Hoi Remy,

Het trillend beeld heb ik inmiddels samen met een vriend opgelost, er zat een onboard videokaart in die waarschijnlijk defect was. Ik heb er een simpele videokaart ingezet . Het beeld is nu goed.

Echter is het voor mij nog steeds een raadsel dat bij het instaleren van Windows 7, de pc de harde schijf niet herkent. Ik heb de harde schijf op een andere computer aangesloten. Deze computer herkende de hardeschijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan