Trillingen --> Cursorproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Beste lezer,

Ik heb me onlangs een gaming rig gekocht, met als case de NZXT Phantom... Ik ben hier allemaal zeer tevreden van, maar heb een klein probleempje.

Ik heb als pc-muis de Razer Mamba, wat een topgaming muis is... Deze muis registreert bijna iedere beweging, hoe klein ze ook is! Maar daar komt het probleem al aan: Mijn pc case staat op mn bureau, met als gevolg een kleine hoeveelheid trilling... Dit zorgt er dan voor dat mijn cursor voortdurend in beweging is...

Hebben jullie soms enig idee om dit te voorkomen? En de Case op de grond zetten is geen solutie voor mij... Misschien enig materiaal onder de pc leggen?

PS Als muismat heb ik de Razer Goliathus.

MVG

Bram Hatoka

Hallo

Een blad isomo onder de p.c. leggen , of een stuk kurk , rubberen voetjes is ook een mogelijkheid. (lapmiddel)

Maar : een p.c. systeemkast mag niet trillen.

Misschien een of meerdere ventilatoren in onbalans door ..???

Als je je hand op de systeemkast legt , en je voelt trillingen ---> garantie claimen , zeker gezien het feit dat deze p.c. nieuw is.

Peter

Dus

Beste,

Alvast bedankt voor dit antwoord.
Dus ook als de 'trilling' zeer laag is? Eigenlijk is het niet echt trilling dat je hoort, maar als je de case aanraakt dan voel je wel zeer zachte trilling... En wanneer ik men bureauplank vastneem dan voel ik ook een kleine trilling.

En de Case op de grond zetten is geen solutie voor mij
Dat vraagt om nadere uitleg.
Kun je dan geen plankje o.i.d. aan de muur bevestigen waar de case op kan?

Neen, dat is zeker niet mogelijk... Ik ga hem vandaag eens openen, en de fans controleren...

Daarna ga ik desnoods wat isomo halen om eronder te leggen. Tenzij er iets beters is?

MVG

Bram

mijn pc staat ook ongeveer 10-15cm naast me muis. De enige trilling die is voel ik als ik me hand er op leg, voel je alleen de ventilatoren licht bewegen. Als ik het pootje voel van me kast dan voel ik helemaal niks en zeker niet op het hout.
Garantie claimen is de conclusie

(Ik heb een NZXT Lexa blackline)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan