Triple boot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmm, twee maal Linux in dual boot....:rolleyes:
Ik zou de live dvd van OpenSuse booten en de installatie uitvoeren. Een eerste belangrijk punt is de partitionering de SWAP kan je gemeenschappelijk gebruiken tssn Ubuntu en OpenSuSE. (mischien ook de /home hangt van je Ubuntu installatie af)
Voordat OpenSuSE 1 bit op je hardeschijf zet geeft hij een overzicht van de te maken installatie:thumb:. Hier moet je goed kijken dat hij bij de bootmanager zowel Ubuntu als OpenSuSE heeft geselecteerd. Indien Ubuntu er niet bij staat breek je gewoon de installatie af.:cool:

Wil je OpenSuSE gewoon even proefdraaien en heb je een tweede (oude) hardeschijf kan je die eerst in de BIOS opzetten als eerste hardeschijf, de installatie uitvoeren en je kan testen. Wil je Ubuntu/vista gebruiken het BIOS aanpassen en je hebt je ouwe config terug.

Laatst bewerkt:
ik zou eerst zorgen dat je 3 parties hebt en dan alles instaleren en ubuntu of opensuse als laatst want met vista heb je geen goeie bootloader, ik ben nu bezig met windows 7 build 7100, Ubuntu 9.04, Mac OSX Leopard :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan