trobbels met mijn v 5535 lappie start helemaal niet meer op zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

fkmanta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
heb zojuist een 2e hands lappie gekocht voor een paar centen en wou eigelijk het beeldscherm omzetten op die van mij percies de zelfde een v5535 siemens maar deze ziet er gewoon uit als nieuw daarom wou ik proberen of het nog doet wat is er mogelijk
Als ik hem aanzet hoor je hem effe lopen maar geen beeld.
dan blijft ie hangen en doet verder niks
als ik een cd er in leg gaat ie wel draaien maaver zie niks
1 lampje brand en verder geen alleen als ik de lader er in doe gaat een 2e branden
de cd wat er in deed was de origineel van mijn defecte lappie
wweet iemand nog een mogelijk heid eventueel volledig op nieuw is ook geen probleem

:o

mvf

fkmanta

Maakt hij geen piep tonen zoals hieronder zou staan:

Laat hij wel het bios scherm of als je hem aanzet geen beeld gewoon zwart.

1x lang 2x kort dat betekent dat je laptop een kapotte grafische kaart, probleem met dipswitch.

Heeft een vriend van me ook door de hitte van de laptop is gewoon zijn grafische kaart gesmolten.

Laatst bewerkt:
Maakt hij geen piep tonen zoals hieronder zou staan:

Laat hij wel het bios scherm of als je hem aanzet geen beeld gewoon zwart.

1x lang 2x kort dat betekent dat je laptop een kapotte grafische kaart, probleem met dipswitch.

Heeft een vriend van me ook door de hitte van de laptop is gewoon zijn grafische kaart gesmolten.

nee hij blijft gewoon zwart en maak geen piepjes of zo en hij laat ook geen bios dus zien helaas

nee hij blijft gewoon zwart en maak geen piepjes of zo en hij laat ook geen bios dus zien helaas

Ik zou deze eens open gooien en zien of er niets doorgebrand is ofzo, en controleren of alles goed vast zit.

(Heel dom, maar je weet nooit, al geprobeerd gewoon de batterij van de laptop eruit te halen, alleen maar netstroom?)

(Werkte namelijk bij een familie lid, de kapotte batterij slorpte alles op)

Valt de pc ook uit ofzo? of blijft die gewoon verder draaien?

Ik zou deze eens open gooien en zien of er niets doorgebrand is ofzo, en controleren of alles goed vast zit.

(Heel dom, maar je weet nooit, al geprobeerd gewoon de batterij van de laptop eruit te halen, alleen maar netstroom?)

(Werkte namelijk bij een familie lid, de kapotte batterij slorpte alles op)

Valt de pc ook uit ofzo? of blijft die gewoon verder draaien?

ik heb de accu eruitgenomen en op gestart
aan zetten lampje spanning gaat branden dan de hd lamp ook effe en hoor 2x brom brom van de hd denk ik en dan lampje uit van hd en dan doet hij helemaal niks meer.
lampje van de spanning blijft wel branden.
schijnt dus dat hij gewoon niet meer door start

Achzo, dan is waarschijnlijk een van je HDD stuk. Bij mijn pc was er ook zoiets bizar gebeurt, maar ik heb er 2 inzitten, heb dan de 2 verwisselt en met een boot dvd alles opnieuw geïnstalleerd.
Dus misschien eens een andere harde schijf insteken? (Die van de andere laptop, of een reserve)

(Let wel op dat je data ergens extern staat.

Mvg Timothy

:cool:dank jullie voor jullie mede werking en denken
Maar ik heb bij toeval zelf ondenk wat er aan de hand was
Dat komt zo dat ik denk doe maar gewoon het scherm uitwissellen en dat de oude van mij zelf het wel
Nou had alles om gezet en toen ik hem opstarte deed deze exact het zelfde als die wat ik gehaald had.
Denk wat is dit nu en kwam er achter dat het geheugen en de hd nog niet geplaats was.
Dus denk ik dan is misschien ook dat het probleem
Nadat ik dus de hd van de andere had omgezet geen verbeteirng
Toen 1 van de geheugen strippen van de oude van mij in deze hebben gezet en die van deze verwijderd opstartene en wat denk je.
Percies hij starte dus gewoon op en door.
Dus bij deze het probleem was dus gewoon een defecte geheugen en schijnbaar blijfd dan alles zwart misschien welleuk voor een mede mens

Blij dat het opgelost is. Toch wel bizar ik dacht dat er dan een biepsignaal weerklonk:p
Achja, hopelijk kan je dan nog een geheugenlatje op de kop tikken ;)
Succes ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan