Troj_ce.a

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik vos

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Hallo, mijn antivirusprogramma PCCillin 2002 (met nieuwste updates)

vond TROJ_CE.A en kon die niet verwijderen.. hij zette hem wel in quarantine, dus er is weinig aan de hand...

Nu zocht ik op google, waar meestal wel te vinden is wat een bepaald(e) virus/trojan doet...

Ik typte dit dus in bij Google: TROJ_CE.A maar alleen 2 resultaten, en daar staat niet eens iets op over deze trojan...

Is deze trojan eng of niet?

hij staat trouwens bij mij in de map:
C:\WINNT\Downloaded Program Files\best.exe
en in:
C:\WINNT\Downloaded Program Files\CONFLICT.1\best.exe

Ik denk dat ik die bestanden zo kan verwijderen, maar ik heb geen idee hoe deze trojan binnengekomen is... :(

Dus: Moet ik bang zijn van de Trojan, weet misschien iemand iets meer hierover???

nadat ik dit bericht hier had geplaatst sloeg mijn computer na ongeveer 2 minuten af :(

nu startte ik die weer opnieuw op, dat wilde ik doen in veilige modus, maar dat gaat niet :(

Toen maar gewoon, deed hij wel, en hij sloeg ook niet meer af. Ik verwijderde de 2 best.exe bestanden, en dacht zo klar te zijn, maar helaas...

Ik wilde op diezelfde pc dus weer hiernatoe gaan om te reageren dat mijn pc afsloeg... maar dat ging niet :(

Ik kon wel gewoon naar internet, naar helpmij, forum, zo tot aan mijn bericht, maar als ik dan reageren doe ging hij zoeken, en als hij klaar is is er gewoon geeen midden meer... daarmee bedoel ik dat alleen bovenaan de werkbalken er zijn, en in het midden zie ik alleen de achtergrond van mijn pc :(

Vage onzin, en ik wil er vanaf! :evil:

help plz

uhm... als ik de pc opstart, dan staat rechts-onderin bij de programmas die aanstaan eventjes een install-icoontje, en die is van eZula oid... wtf is dat???

Voordat ik last kreeg had ik al een 2e diskettestation in Deze Computer... er stond ineens een B:\ bij, en volgens de devices was dat een disketteopslag voor hele grote diskettes oid... :S

Maar toen heb ik die verwijderd bij devices en ik heb 'm verder ook niet meer gezien...

Ik las in een ander bericht dat eZula spyware/adware is...

Maar hoe ga ik hier vanaf komen??

Als ik naar internet ga, dat gewoon de site zelf verdwijnt, en dat alleen de werkbalken blijven staan...

Ik ga morgen zelf wel weer aan het proberen...

TROJ_CE.A is nog niet bekend??? of hoe komt het dat ik niks vind met google, behalve een patch voor een bepaalde virusscanner die ik nou toevallig net niet gebruik...

En die NEP-diskette B: daar stond trouwens nog wat op ook! :S ik had hem toen natuurlijk geopend, en daar stonden twee bestandjes, weet naam niet meer (:()

Ik hoop dat ik morgen iets wijzer wordt/ iemand mij wijzer maakt...

Goedenavond,
Erik

Ik heb nu nergens meer last van, na een aantal mapjes en bestandjes verwijderd te hebben die ik niet ken...

Allemaal bedankt voor de hulp ;)

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan