Trojaans paard in de MBR

Status
Niet open voor verdere reacties.

theunknownNL

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Ik heb een Trojaans paard in de MBR zitten van 1 van mijn HDDs.

Hoe kan ik deze verwijderen? Dit is de melding van de virus scanner.

De HDD waar het om gaat draaide eerst als boot HDD maar op het moment is die vervangen door een SSD en gebruik ik de HDD als opslag.

Categorie: Trojaans paard

Beschrijving: Dit programma is gevaarlijk en het voert opdrachten van een kwaadwillende gebruiker uit.

Aanbevolen actie: Deze software onmiddellijk verwijderen.

Security Essentials heeft programma's gedetecteerd die een inbreuk op de privacy of schade aan de computer kunnen veroorzaken. Toegang tot bestanden die door deze programma's worden gebruikt, zonder deze te verwijderen, is nog wel mogelijk (maar niet aanbevolen). Klik op Toestaan en vervolgens op Acties toepassen voor toegang tot deze bestanden. Als deze optie niet beschikbaar is, moet de beveiligingsbeheerder of een andere gebruiker met administratorrechten zich aanmelden op de computer.

Items:
boot:\Device\Harddisk1\DR1
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR

Nieuwe informatie van virus scanner

Items:
boot:\Device\Harddisk1\DR1
boot:\Device\Harddisk1\DR1\(MBR)
boot:\Device\Harddisk1\DR1\(MBR)\(MBR)
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR)
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR)\(MBR)

Laatst bewerkt:
Wat ik hier uit haal is dat ik een nieuw anti virus programma moet gaan kopen... er moet toch een anderen oplossing zijn hoop ik?

Laatst bewerkt door een moderator:
Oplossing zelf gevonden.

http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208283363

Het is een programma van kaspersky met de naam tdsskiller werkt super snel en goed... Alleen als hij het mbr gecleant heeft en je runt het programma nog maals ziet die wel nog een gevaarlijk iets... Dit komt dan waarschijlijk omdat je Deamontools hebt draaien.

Mensen toch bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan