Trojaans paard onverwijderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miesie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2010
Goedenavond,

Sinds enkele weken krijg ik te pas en te onpas de melding binnen dat er een bestand (A0105590.exe) besmet zou zijn (zie bijlage). Doch dit bestand is niet toegankelijk, niet te vinden d.m.v. de zoekfunctie binnen Windows XP, en dus ook niet te verwijderen. Steeds keert de melding weer terug.
Het systeem draait op Windows XP en ik gebruik AVG als beveiligingssoftware.
Wie heeft enig idee wat dit is en hoe ik er van af kan komen?
Bij voorbaat hartelijk dank.

Bijlagen

• Melding.jpg
    Melding.jpg
    99,8 KB · Weergaven: 81
Aan het pad te zien, zit het bestand in het afgeschermde gedeelte voor systeem herstelpunt. Windows systeem herstel uitzetten > opnieuw opstarten. Nog eens laten scannen en daarna systeem herstel weer aanzetten en een herstelpunt maken.

Mogelijke oplossing

Ik raad je aan microsoft securety essentials en windows defender aller bij te installeren en minimaal 2 keer bij alle virus scan progamm.
een voledige systeem scan te doen.
en minmaal 5 een snelle scan te doen.
ELKE DAG

Zo moet ik er ook van 6 virussen af komen omdat norman virus scanner alleeer nieuwste versie word uitgeschaakeld door het virus. Leuk he.

Nog een + punt voor Microsoft® hun anti- virus progamma's ( Ms Securety Essentials en Windows Defender) zien hem wel, gelukkig maar!
die anti- v. zijn te downloaden op microsoft.nl gratis.

Suc6,
Dj Alva

Opgelost

Dames/heren,

Bedankt voor de snelle reacties, de tips hebben geholpen. Mijn dank hiervoor.

Groet, Michel

Mooi dat het opgelost is, blijft de vraag bestaan wat was precies de oplossing in jouw geval?

Geen wonder dat je virussen binnen krijgt.... Je moet een GOED antivirus programma hebben :rolleyes:

Oplossing

De oplossing van Crash heeft geholpen.

En wat zou dan een "GOED" antivirusprogramma moeten zijn?

Groet,

Miesie

Mensen mensen mensen,

AVG liet me pc 4/4 keer crashen.... toen overgegaan op kaspersky en alles ging goed :)

En ja dat is wel waar geen enkele antivirus is 100% maar, het verwijderprocces/desinfectatie is zo goed van kaspersky als ie er 1 vind is ie ook gelijk van je pc!

EDIT:

kaspersky heeft hier al 3000 virussen weggehaald

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan