Pascal1234
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 dec 2001
Ik word helemaal gek. Zodra ik mijn PC opstart en verbinding maak met internet, wordt mijn computer overspoeld door virussen. Norton geeft steeds een melding dat er een nieuw virus is gesignaleerd. Virusnaam = "downloader". Deze verwijderd Norton dan braaf, maar zodra hij weg is komt de volgende.... Het lijkt er dus op dat er een of ander programma actief is dat door Norton niet wordt herkent en dat mijn pc overspoeld met virussen.
Na een beetje onderzoek blijkt dat zodra ik explorer.exe mbv zonealarm verbied om verbinding te maken met internet de regen van virussen stopt, zodra ik explorer.exe weer toegang geef komen er weer virussen binnen. Naar mijn idee lijkt dit op een trojaan of ander gespuis dat mijn explorer.exe heeft geinfecteerd...
Norton, Spyware search&destroy en Adaware geven GEEN melding bij een volledig systemscan!
Ik heb mijn hijacklog bijgevoegd misschien geeft die duidelijkheid....
Wie helpt mij?
Hijacklog:
----------------------------------
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:28:34, on 23-6-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
edit mod: Log weggehaald deze kijken wij hier bij Helpmij.nl niet meer na.
Daarvoor kun je naar www.nucia.nl/forum
Na een beetje onderzoek blijkt dat zodra ik explorer.exe mbv zonealarm verbied om verbinding te maken met internet de regen van virussen stopt, zodra ik explorer.exe weer toegang geef komen er weer virussen binnen. Naar mijn idee lijkt dit op een trojaan of ander gespuis dat mijn explorer.exe heeft geinfecteerd...
Norton, Spyware search&destroy en Adaware geven GEEN melding bij een volledig systemscan!
Ik heb mijn hijacklog bijgevoegd misschien geeft die duidelijkheid....
Wie helpt mij?
Hijacklog:
----------------------------------
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:28:34, on 23-6-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
edit mod: Log weggehaald deze kijken wij hier bij Helpmij.nl niet meer na.
Daarvoor kun je naar www.nucia.nl/forum
Laatst bewerkt door een moderator: