Trojaans paard

Status
Niet open voor verdere reacties.

jiskalber

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Op de computer in mijn huiskamer wordt door AVG2012 een Trojaans paard PSW-Agent-ARJV gevonden. Echter ik kan hem niet verwijderen of in quarantaine plaatsen.
Hij zit opgesloten in C:\Windows|system32\services.exe (964):\memory_010b0000.
Wie kan mij tips geven om dit van de computer te verwijderen. De computer is door dat
Trojaans paard erggggggggg langzaam geworden.

helaas de twee van Modag hebben niet geholpen en de Trojaans paard PSW-Agent-ARJV is nog steeds actief en niet te verwijderen.
De PC komt nu zelf niet verder dan het WELKOM scherm, dus ik zal wat onder DOS moeten doen. Wie heeft de oplossing ???

JEP je zou toch in dit geval het virus niet kunnen uitschakelen en of weghalen, dan is de enige optie om je computer te formateren

Vanacht voorstel van Windowsfaq gedaan en die heeft wel 2 andere kleine bedreigingen gevonden en verwijderd maar niet Trojaans paard PSW-Agent-ARJV gevonden opgesloten in C:\Windows|system32\services.exe (964):\memory_010b0000. Is er nog iemand die een ander voorstel heeft dan schone installatie en/of formateren. Trouwens wel vreemd dat ik hem ook niet kan verwijderen met avg2012.

Reagerend op de melding in mijn mailbox of het probleem al is opgelost - Nee dus. Mijn vraag was of er nog iemand een ander voorstel had dan een schone installatie en/of formateren. Zie antwoord 6-01

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan