Trojan.32 agent

Status
Niet open voor verdere reacties.

pleashelpme

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2012
Berichten
3
hallo,

ik heb een probleem met mijn PC

ik heb laast mijn pc gescant en zo te zien ben ik geinfect met een trojan.32 agent mijn virus scanner scant het bestand wel maar doet er niets tegen en ziet het over het hoofd.

dus mijn vraag hoe kom ik af van die trojan?

ik heb al een paar spyware programma's uitgeprobeerd en die vinden maar niets :(

zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen

Alvast bedankt

:)
 
meestal werken 4-Russen op de achtergrond, hoe weet je dat je dan bent geinfecteerd?

Maar probeer eens:
Malwarebytes
Spybot Search & destroy
SuperAntiSpyware
 
Ik kan Malwarebytes erg aanraden, deze tool is gratis, scant de computer en verwijdert de virussen dan gelijk.
Handig, snel, makkelijk in gebruik (zelfs voor mijn grootouders).
 
Hoi

bedankt voor jullie reacties
ik heb superantispyware gedownload en een volledige scan uitgevoerd en helaas vindt het alleen maar cookies :(
ik weet zeker dat ik geïnfecteerd ben als ik een scan uitvoer laat mijn virusscanner het bestand naam laat zien dat het scant (trojan.32 agent) maar volgens mijn virusscanner is het geen bedreiging
en nu zie ik ook dat ik ben geïnfecteerd met een worm :(

wat moet ik nu doen :?
 
Kan je niet rechtermuisknop klikken erop en daar aangeven van verwijderen ofzo?
Soms staat er ook een path bij waar je het betreffende bestand kan verwijderen, kan je hem handmatig verwijderen :)
 
ik heb malewarebytes gedownload en die vond wel 3 trojans en heeft ze verwijderd nu nog eventjes met bitdefender een volledige scan uitvoeren om te kijken of alles klopt en mijn probleem is opgelost :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan