Trojan.Agent

• Onderwerp starter Onderwerp starter dag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dag

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Als ik Malwarebytes anti maleware gebruik krijg steeds een melding dat ik twee Trojan.Agent heb.
Deze laat ik verwijderen door malwarebytes.Hierna gaat de computer uit en weer aan.
Laat ik Malwarebytes weer scannen,dan krijg ik weer de zelfde melding.
Heb het ook geprobeerd in veilige modus.Ook niet geholpen.Melding blijft.
Heb Macfee als internet security op me computer staan.Deze geeft geen meldingen.
Ook adware en superantispyware free edition geprobeerd.Deze geven ook geen melding.
Heb ik nu wel of geen Trojan.Agent virus op de computer?
Zie bijlage

Bekijk bijlage Trojan.Agent.pdf

Zoja? Hoe verwijder ik deze dan?

grtjes Dag

Laatst bewerkt:
Raar dat MalwareBytes die melding geeft. Ik heb het onderste bestand opgezocht (msascui.exe) en vond dit:

Informatie over MSASCui.exe

Taaknaam: Microsoft Windows Defender Antispyware
Applicatie: Microsoft Internet Security
Bedrijf: Microsoft
Laatste Update: 2010-04-24 22:53:52
Verdere informatie: MSASCui.exe is een Microsoft Windows Defender Antispyware van Microsoft en onderdeel van Microsoft Internet Security.
Bron: www.computer-support.nl

Ik denk niet echt dat dat een virus is, tenzij het besmet is met een virus.

Weet je toevallig hoe je Microsoft Windows Defender Antispyware verwijderd van de computer?
Zie hem niet staan in programma's verwijderen items.
ps werk met windows 7

grtjes dag

Nee volgens mij is dat standaard ingesteld in W7, maar ik werk met XP dus kan ik er moeilijk iets over zeggen.
Ik krijg af en toe meldingen van een antivirus: Virus gevonden. Maar meteen als ik hem wil verwijderen krijg ik een melding van een andere antivirus die zegt dat het virus in het programma zit. Bijv. Avast geeft een melding. Ik verplaats het virus naar de kluis en een paar seconden later geeft Spyware Doctor met Antivirus een melding dat er in Avast.exe een virus zit, omdat Avast.exe het virus in de kluis heeft gedaan en Spyware Doctor hem heeft gevonden.
Misschien heeft Windows Defender een virus gevonden en denkt Malwarebytes dat er sprake is van een virus in Windows Defender. (Ik zeg dit allemaal een beetje verwarrend ik weet het :o)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan