trojan byte verify

Status
Niet open voor verdere reacties.

c@rla

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2004
Berichten
3
Dit is het virus wat een aantal maanden geleden gevonden is in mijn pc. Norton geeft aan dat het in 4 bestanden? zit. Het virus is bekend bij Norton dus kan ik het niet opsturen. Echter, het staat nu al vanaf januari in quarantaine. Kan ik de bestanden niet gewoon verwijderen? Let op: je hebt hier te maken met een echte dummy, dus graag gewone taal:eek:
bedankt, groetjes C@rla;)
 
Bestanden die al een poosje in quarantaine staan kun je gerust verwijderen.;)
 
Hoi, maar "mis" ik die bestanden dan niet ofzo? Dienen die niet ergens voor?? Ben bang dat ik er iets uitgooi wat van "levensbelang" voor mijn pc is.....

Zucht, ben altijd bang om iets verkeerd te doen, kan het zelf niet verhelpen namelijk als ik iets stoms doe:(

Ga dit dan maar proberen, vind het idee niet prettig dat dit al dit al die tijd al in mijn pc "huist". Bedankt!

Groetjes C@rla.
 
Geplaatst door c@rla
Hoi, maar "mis" ik die bestanden dan niet ofzo? Dienen die niet ergens voor?? Ben bang dat ik er iets uitgooi wat van "levensbelang" voor mijn pc is.....

Daar hoef je totaal niet bang voor te zijn. Deze bestanden zijn de laatste tijd niet actief geweest op je pc, aangezien ze in quarantaine stonden. Je hebt ze dus niet nodig en kunt ze met een gerust hart weggooien. (In quarantaine laten staan kan trouwens ook geen kwaad, maar is niet echt nodig.)
 
Bedankt!! Ik heb ze verwijdert en alles doet het nog! Hihihi:D

Ben ook zo'n ******erd:p

Groetjes C@rla.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan