trojan.generic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex Kinnet

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2001
PC : Siemens XP met SP3
volgende controle software :Essentials, IoBIT -Security 360 ; MALEWAREBYTES; en recentelijk voor dit probleem : SPYHUNTER4

Kan in Verkenner niet in doordat IOBit melding geeft : Trojan.Generic probleem.
Ofwel verwijder ik dit , maar dan geen toegang meer tot Verkenner ofwel in quarantaine maar dan bfijft enkel een naakt Window scherm over en kan i k de persoonlijke gegevens niet meer laden.
Verschillende diepe scans gedaan, getracht te verwijderen maar diem probleem en nu blijft PC hangen en worden de persoonlijke gegevens niet meer geladen.

Hoe ernstig is dit probleem???
In veilige modus ging niet ( helaas geen expert)
Beschik ook over geen cd met sp 3
Wat nu; kan ook geen hijack rapport opstellen.
Help

Alex

Hoe deze cd te downloaden is me een raadsel.

Ik lan niet in veilige modus werken, wel komen maar alles blijft onopgeladen
wat nu?

Hoi,
wat Bertus bdoelt is via een andere pc (vriend/vriendin/kennis) ?

trojan

Thanks
Maar ik werk nu met een laptop. Zie echter niet hoe en waar te downloaden. Ik begrijp dat dit een cd is met alle mogelijkheden waarmede vele problemen later ook kunnen opgelost worden.
Maar op de pc die geblokkeerd is kan ik zelf niet in veilige modus opstarten, de verwijdering van deze Trojan heeft blijkbaar de vervangende elementen van Windows programma eruit gegooid daar Windows op een zeker ogenblik vroeg de SP3 cd te gebruiken om verloren gegane elementen terug o p te laden.
Helaas heb ik deze SP3 niet op cd.
Dus twee problemen.
ndien te ingewikkeld moet ik technieker laten komen, maar die is twee weken geleden ook al geweest en heeft blijkbaar niet veel opgelostGroetjes van een onkundige pc gebruiker
Alex/I]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan