trojan hors

Status
Niet open voor verdere reacties.

doodi

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2003
al de hele week krijg ik de melding trojan horse music search c:systeem volume norton ziet hem niet avg ook niet wie wil mij helpen

Het zit in je Restoremap. Doe het volgende:

Windows ME

1. klik Start, Instelllingen en Configuratiescherm.
2. dubbelklik op Systeem en klik dan op het tabblad Prestaties.
3. klik op Bestandsysteem en klik dan op het tabblad Probleemoplossing.
4. zet een vinkje bij Uitschakelen systeem herstel.
5. klik op OK en klik dan op sluiten. Klik op Ja als gevraagd wordt om de machine te herstarten.

Windows XP

1. klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op eigenschappen.
2. klik op het tabblad Systeemherstel.
3. zet een vinkje bij systeemherstel uitschakelen of bij systeemherstel voor alle schijven uitschakelen.
4. klik op toepassen.
5. klik op OK. Start opnieuw op.

Groetjes,
Bennie

bennie bedankt het is gelukt maar moet ik het vinkje nu weer herstellen doodi

Ja, je moet het vinkje weer terugplaatsen.

Groetjes,
Bennie

doodi,

Maak je maar geen zorgen. Je bent niet besmet als je in de restore directory een virus heb.
Ook als je niets doet, verdwijnd het virus vanzelf.

Reden dan je virus scanner de rerstore files niet scand is omdat een virus scanner niets kan veranderen aan de restore mappen.
Alleen online scans scannen de restore mappen.
Voor meer informatie daarover zie:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...365d4251002f832085256b4300675d39?OpenDocument

saldos ook bedankt ik ben blij met alle hulp maar het is allemaal engels maar ook de onlinescan zag het niet groetjes doodi

Hoe zag je dan dat dat er een virus in de system volume zat dan? Was dat met de gewone antivirus?

Laatst bewerkt:
hoi saldos
ik kreeg heel de week de volgende melding telkens als ik de muis aanklikte virus in trojan horse music search in
C:systeem volume scan met avg
maar alles geprobeerd met houssecall avg norton en de pc maakte eenknal gelukkig is nu alles opgelost

hoi
ja ik hebavg en norton maar ik vind avg beter maar ik heb weinig verstand van de pc en moet nog heel veel vragen en ik denk nooit gevraagd is altijd mis

Geplaatst door doodi
hoi
ja ik hebavg en norton maar ik vind avg beter maar ik heb weinig verstand van de pc en moet nog heel veel vragen en ik denk nooit gevraagd is altijd mis

Dat moet je dus niet doen he, want door 2 antivirus systemen erop te zetten werken ze alle twee slecht en bijten ze elkaar.

Dus je moet 1 van de twee verwijderen anders ben je juist minder beveiligd juist en heb je meer de kans om virussen te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan