Trojan Horse die ik niet weg kan krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2001
Hoi, ik sinds een aantal dagen last van een Trojan Horse virus. Norton 2005 op mijn PC en deze detecteert en delete hem ook netjes maar, hij blijft terugkomen. Mijn Firewall geeft ook een aantal keren per dag een melding soortgelijk aan de bijgevoegde afbeelding. Ik heb de aanwijzingen gevolgd zoals beschreven op de volgende pagina: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/download.trojan.html ,maar ook dit helpt niet hij blijft terugkomen. Norton is goed ingesteld zodat alles wordt gescand. PC werkt verder wel goed maar het irriteerd me mateloos.

Wie heeft nog een tip?

Alvast bedankt,

Martien

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    28,1 KB · Weergaven: 35
Ik heb al een volledige scan uitgevoerd en dan krijg ik geen melding. Daarna ook dus de temp internet files verwijdert met daarbij ook de ofline items, maar geen resultaat

Martien

Scan gedaan in veilige modus en ook systeemherstel uitgeschakeld. Ben nu bezig met een online scan.

Martien

Eerst bitdefender gedaan, deze vond 8 virussen maar gaf aan dat de PC nog steeds was geinfecteerd. Toen die van housecall en deze gaf aan dat de PC virusvrij was.

FF afwachten dus.

Martien

Laatst bewerkt:
Tja ik dacht dat het virus weg was, maar nee hoor. Iemand nog tips?????

Ik heb de melding van norton bijgevoegd

Martien

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    25,8 KB · Weergaven: 38
Een exe-bestand in je temp-files, zo te zien. Duidt op een spyware-infectie. Scan je weleens met bijvoorbeeld AdAware? Plaats anders eens een HijackThis-log op het AntiSpywareOffensief-forum (de link staat in de handtekening onder mijn bericht).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan