Michael17
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2009
Hallo,
Ik heb al via een andere porbleem en erger probleem ontdekt.
In mijn vorige vraag (lees http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610400-Geen-toegang-D
Momenteel heb ik de naam van de geïnfecteerde mappen een andere naam gegeven, PC is niet meer verbonden aan internet/netwerk en ben ik bezig via m'n laptop om security applicaties te installeren via een extrene-HD en dan de geïnfecteerde PC te zetten, software o.a. als:
- SS&D (Spybot Search & Destroy)
- MBAM (Malwarebytes anti-malware)
- Windows Security Essentials
Iemand anders nog suggesties voor oplossingen onder de TROJAN horse Generic versies?
Met Vriendelijke Groet,
Michael17
Ik heb al via een andere porbleem en erger probleem ontdekt.
In mijn vorige vraag (lees http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/610400-Geen-toegang-D
Het blijkt zo te zijn dat ik nu nadat ik NIS (Norton Internet Security) eraf wilde gooien dat er een virus genaamd "TROJAN HORSE GENERIC 19 AKXX" is in de map van Symantec.
om precies te zijn in de map van C:\Common Files\Symantec\Symantec Shared\
de virus is toen door AVG mijn andere scanner gevonden (nou twijfel ik of AVG ook geïnfecteerd is)... het blijkt niet alleen dus mijn NIS + Symantec te hebben aangetast maar ook nog een paar andere applicaties waaronder Mozilla FireFox ("ik heb toen mozilla Firefox opnieuw geïnstalleerd met werkend .exe maar er ontstonden 2 firefox programma's 1 werkend en 1 geïnfecteerd in mijn Conf.scherm --> Programma's en onderdelen").
Dus mijn vraag is hoe krijg ik deze "TROJAN HORSE GENERIC 19 AKXX"
van mijn PC af.
Momenteel heb ik de naam van de geïnfecteerde mappen een andere naam gegeven, PC is niet meer verbonden aan internet/netwerk en ben ik bezig via m'n laptop om security applicaties te installeren via een extrene-HD en dan de geïnfecteerde PC te zetten, software o.a. als:
- SS&D (Spybot Search & Destroy)
- MBAM (Malwarebytes anti-malware)
- Windows Security Essentials
Iemand anders nog suggesties voor oplossingen onder de TROJAN horse Generic versies?
Met Vriendelijke Groet,
Michael17