Trojan horse laat zich niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Ik krijg sinds een week regelmatig een melding dat er een bepaalde Trojan is gevonden. Of ik die dan maar met AVG wil verwijderen. Aan zulke verzoeken voldoe ik natuurlijk graag, ware het niet dat na zowel AVG als Norton, Tauscan en Pestpatrol te hebben gedraaid, ik nog steeds de melding (zie bijlage) krijg.
Hoe krijg ik dit wilde paard nu weg? :confused:

Laatst bewerkt:
Scan nog eens met je AV in veilige modus. Bij het opstarten van je pc meteen op F8 achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus en zet je System Restore van tevoren uit en na de scan weer aan. (rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Ben je wel je herstelpunten kwijt maar mogelijk ook die trojan)

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/backdoor.sdbot.html

Eventueel een Hijack This Log hier plaatsen, KLIK-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop: "reageer op bericht" en post je log.

Laatst bewerkt:
Terwijl ik net voordat ik je bericht lees, nog eens m'n eigen geüploade afbeelding bekijk, kom ik ook al tot de conclusie dat het in een herstelpunt zit!:p
Zal dus 'ns even de herstelpunten verwijderen...

Ok, herstelpunten verwijdert. 'k verwacht die melding eigenlijk niet meer na bestudering van de gemaakte herstelpunten. Zat nl. een spel bij (automatisch aangemaakt punt) dat errug Trojan-gevoelig zou kunnen zijn ;)

Thx.:thumb:

Laatst bewerkt:
Ok thx:) Zal ik voor de volledigheid ook even doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan