Trojan Horse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jatax

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Ik heb een vraag ik heb een trojan horse binnen gehaald, deze staat in de map c:\_restore\temp. Dit geeft het programma AVG Virus Scan in ieder geval aan. Het bestandje zelf heet: A0044880.CPY maar ik kan deze niet verwijderen, omdat het bestand in gebruik zou zijn. Ik kan alleen niet terugvinden waar dan. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit kan doen. (in lekentaal :) )

Alvast bedankt,

:thumb:

Laatst bewerkt:
Wat je kunt doen:

wachten totdat het desbetreffende restorepunt overschreven wordt en dat zodoende de trojan eruit gaat (geen systeemrestore doen want dan ben je geinfecteerd)

Of je zet systeemherstel uit en daarna weer aan maar dan ben je wel al je herstelpunten kwijt

Systeem herstel uitschakelen, pc herstarten, en systeem herstel weer inschakelen.

Lees ook alles over Spy-ware.

Succes.

(2 zielen 1 gedachte Mario :))

Bedankt

Maar zou je dan ff kunnen uitleggen hoe je systeem herstel ff uitschakelt :o Want ik weet nie hoe dat moet
Eej maar bedankt dat jullie zo snel reageerden :thumb:

Systeemherstel kan je op de volgende manier uitzetten.
Ga naar;
Deze computer>eigenschappen>systeemherstel zet hier een vinkje bij "Systeemherstel op alle stations uitschakelen

Gan naar start > Programma's > Buro-accessoires > Systeemwerkset en dan Systeemherstel.
Druk op Instellingen van Systeemherstel en zet dan een kruisje bij Systeemherstel op alle stations uitschakelen.

Herhaal daarna weer dezelfde methode om systeemherstel weer aan te zetten.

Moonangel

M@rio was ietsje sneller...:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan