trojan horses...brrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.

ycapijo

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
hallo hopelijke redders in nood, krijg steeds melding van onderstaande trojaanse paarden.. hoe raak ik ze weer kwijt... tis om tureluurs van te worden. ook allerlei anere rare meldingen, zoals een melding over een wachtwoordendief (???) en een onderdeel van avg, resident shield wat niet meer aan te krijgen is.. zucht... hoop dat jullie me kunnen helpen, ik snap er geen koekoek van...

"";"C:\WINDOWS\system32\svchost.exe (1564):\memory_001a0000";"Trojaans paard Agent_r.XJ";"Geïnfecteerd"
"";"C:\WINDOWS\explorer.exe (3848):\memory_001a0000";"Trojaans paard Agent_r.XJ";"Geïnfecteerd"
"";"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (3732):\memory_00260000";"Trojaans paard Agent_r.XJ";"Geïnfecteerd"
"";"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe (3644):\memory_00260000";"Trojaans paard Agent_r.XJ";"Geïnfecteerd"

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:09:14, on 16-5-2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Crash ,dan heb je de verkeerde weggehaald hahahaha:thumb:
Nee hoor TS had een tweede bericht met een HJT log gemaakt, deze had ik weggehaald. Nu ook de log uit het eerste bericht.

nee nee, hij heeft niets verkeerd gedaan, zal later dat ik bericht ook kon wijzigen enheb het er toen bij in geplakt. pc is nog aan het scannen, alleen niet in veilige modus. had op linkje geklikt over wat te doen en daar heb ik het over het hoofd gezien...(stresskip??)

Hitman pro zijn we hier op Helpmij.nl niet echt happy op.:confused:

Hallo

ben nu helemaal de kluts kwijt hoor, heb dus zoals gezegd avg eraf gegooid, opnieuw gedownload en geinstalleerd en nu zijn er geen trojans meer gevonden???????????? eerste keer scannen duurde vreselijk lang, maar geen paarden. PC werkt nog niet probleemloos, start erg vaak opnieuw op. is het verstandig om malware en superspy scanners er weer af te halen? wellicht is dat de oorzaak van het opnieuw opstarten?
of toch nog maar een hijack logje naar bovenstaand .. nucia?
bedankt maar weer

probleem leek even opgelost, nu blijft pc maar doorgaan met meldingen over trojan horses, om gek van te worden. ga pc wegbrengen, bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan