Trojan????in ieder geval weird

Status
Niet open voor verdere reacties.

Still_Angel

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2002
Hoi,

Gisteren deed mijn pc'ke ineens heel raar, toen ik op een kaderke van mess wou klikken liep hij ineens vast en had mijn beeld allemaal strepen. Toen ik opnieuw opstartte, wou hij dit doen in veilige modus, toen ik zei dat hij normaal moest opstarten, bleef hij zichzelf telkens opnieuw opstarten. Dus toen maar format c: gedaan. Na installatie van 98, upgrade naar xp home, toen deed hij weer hetzelfde. Opgestart in 98, online laten scannen bij panda, niks gevonden, norton internetsecurity en anti-virus geïnstalleerd, ook nikske gevonden. Maar toch liep hij nie goe. Deze morgen opnieuw geformatteerd omdat ik dacht dat er iets mis was gelopen met de installatie. ME erop gezet, tijdens de installatie vond ik het al heel raar dat ik de muis kon gebruiken, is anders niet het geval en moet je sukkelen met die tab toets. Maar na installatie en na het installeren van norton Internetsecurity en antivirus. Had ik net mijn netwerkkaart geïnstalleerd, begint Norton liveupdate, dacht laat die maar doen is toch nog geen internetverbinding ingesteld, Blijkt dat liveupdate wel gaat.... :-s Ik klik op internet explorer, die gaf de wizard voor internetverbinding omdat die nog ingesteld moest worden.... Ga daarna in de eigenschappen kijken bij netwerkkaart en daar staat alles al gewoon goed voor gebruik, terwijl ik anders vanalles moet aan en uitvinken vooraleer ik kan beginnen.

Oh ja, heb dus Telenet en tot gisteren had ik dus xp

Weten jullie wat dit kan zijn?
Groetjes,

Angel

Interessant verhaal.
Temeer daar het steeds opnieuw opstarten wijst op het blastervirus en jouw conclusie was dat je opnieuw moest installeren.
Zou in ieder geval maar eens op virussen gaan scannen, alvorens iets anders te doen.

Mvg

Hoi,

Ik kon nie veel anders meer doen hé. Als ik de pc nie opgestart krijg, kan ik toch ook nie scannen op virussen of trojans??? Ik heb ondertussen laten scannen met norton, panda, nikske gevonden. Heb da fix-tooltje gebruikt, die heeft ook niks gevonden

Groetjes,

Angel

Maar als ik je verhaal goed lees, dan heb je dus nu geen enkel probleem meer.
Je vraagt je alleen zaken af.
Het virus is waarschijnlijk bij het formateren verdwenen en ben je nu mogelijk weer de trotse bezitter van een vlekkeloos werkende computer.

Mvg

Maar is alles nu weer goed of.....? omdat ik het uit je verhaal niet kan opmaken.

Hoi,

ik weet niet of alles echt goed is. ik zit nu aan de pc van mijn man, ben de mijne nog aant laten scannen en updaten enzo. Ik vind da zo verdacht dat die het net op kon voordat ik die internetverbinding ingesteld had...

Groetjes,

Angel

Hoi,

Pc is weeral uit zichzelf uitgeschakeld. Toen ik hem opnieuw opstartte , weeral in veilige modus. Hellup

Groetjes

Angel

Hoi,

Tis opgelost. Het bleek dus geen virus of trojan te zijn, maar mijn harde schijf die het begeven had.

Thx voor de moeite.

Groetjes,

Anja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan