Trojan Maljava

Status
Niet open voor verdere reacties.

CinCin

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Berichten
45
Volgens de site van Symantec, heb ik Maljava op mijn pc staan.
Het gaat hierom: https://security.symantec.com/sscv6...d=sym&plfid=23&pkj=NNUXORVWHFHMFNZMBBX&bhcp=1

Het volgende kwam na de controle in beeld.


110021 bestanden gecontroleerd, 7 bestand(en) geïnfecteerd op uw schijfstations.
Waarschuwing! Tijdens de controle is een virus ontdekt dat actief is in het geheugen van uw computer.
De controle werd beëindigd om verdere infectie te voorkomen.
Sluit de computer onmiddellijk af en start deze opnieuw op met een Antivirus-hersteldiskette of vergelijkbaar hulpmiddel.
Uw computer is geïnfecteerd door ten minste één bekend virus of Trojaans paard.
Opmerking: De controle werd geannuleerd voordat deze was voltooid. Er kunnen nog meer geïnfecteerde bestanden op deze computer aanwezig zijn.


C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\48\6c361bb0-243d568a is geïnfecteerd met Trojan.Maljava
C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\42\60b8c32a-2c193831 is geïnfecteerd met Trojan.Maljava!gen33
C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\42\60b8c32a-3918cc87 is geïnfecteerd met Trojan.Maljava!gen33
C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\42\60b8c32a-76de6a6c is geïnfecteerd met Trojan.Maljava!gen33
C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\42\60b8c32a-7b699661 is geïnfecteerd met Trojan.Maljava!gen33
C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\41\525ab629-2a5ede1c is geïnfecteerd met Trojan.Maljava
C:\Documents and Settings\XXX\Local Settings\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\6.0\34\48b9ad22-46da7963 is geïnfecteerd met Trojan.Maljava

Ik gebruik angstvallig mijn wachtwoorden en internetbankieren niet.

Wat moet ik doen om hier vanaf te komen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb na mijn eerste bericht Zonelab free firewall en virus check geïnstalleerd, en deze kwam nou 6 virussen de heeft er drie opgeruimd. De bestanden die ik hierboven had neergezet, staan nu niet meer in die mappen (ja, ik heb aangegeven in mijn verkenner dat ik alle mappen getoond wil zien) Dat wekt de indruk dat het weg is. Nogmaals wilde ik de check van Symantec doen, maar deze kwam met de melding dat "Active-X" aan staat en dus die check niet kan uitvoeren. Nu ben ik er dus niet zeker van of mijn computer weer veilig is. Hierna Hit man pro geïnstalleerd en deze vond niks. Hoe nu verder?
 
Dan zou hij wel schoon zijn.
Maar als je echt zeker voor onzekere wil doen dat is windows opnieuw instaleren.
Maar meer zou ik echt niet weten .
 
Deze Trojaanse Paarden doen geen kwaad in de cache van Java
Wil je ze toch kwijt leeg dan de cache
Ook kun je CCleaner daarvoor gebruiken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan