trojan nebuler

Status
Niet open voor verdere reacties.

annelies1169

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hoi ik mijn pc is geïnfecteerd met trojan nebuler. Norton kan het niet verwijdern zegt ie.

op de site van norton heb ik wel wat gevonden maar mijn engels is niet al te best. Wie kan mij helpen.

En is het een gevaarlijke trojan.

Als je naar de log van norton gaat, daar kan je zien hoe dat exe file heet, en deze moet cancelen..

C:\WINDOWS\system32\winrvc32.dll
is de file waar de trojan in zit.

met de van de uitleg op de site van norton snap ik dus echt niets kan totaal geen engels dat is het probleem.

ik heb ook op de site van hetnet de trojan scanners gedownload maar die vinden niets.

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem,
Na een beetje onderzoek ben ik wel al verder:
de explorer.exe is geinfecteerd, deze probeert constant verbinding te maken met een server en download daar een nieuw virus af, zodra deze binnen is geeft Norton een error dat er een virus is... Ik heb nu met zonalarm aangegeven dat explorer.exe geen verbinding mag maken en nu komt er niets meer binnen

Probleem is dus dat Norton niet de kern van het probleem, maar het gevolg oplost. De kern kan hij niet vinden, in veilige modus volledige scan vindt ie niets...

Niets heeft tot nu toe geholpen. Ook in de veilige modus krijg ik hem niet weg.
Sinds van daag heb ik er nog een trojan bij. Download. Norton verwijdert deze wel maar telkens komt hij weer terug.

Wie weet raad???

nou ik heb ook dat rot virus ik heb dus geprobeert om in veilig modus te komen nou zit ik met een probleempje...
als ik in veilig modus opstart dan krijg ik 2 users (ik ben enigste achter pc)
admin en mijn account maar zo verre ik weet ben ik de admin... ?
als ik wil inloggen op administrator vraagt hij om een password die ik dus neit weet iemand idee om er achter te komen want ik wil van die trojan af...
enuuh die link met die zogenaamde trojans removers werken voor geen meter herkennen hem niet eens

dit is niet zelfde probleem als andere vraag die ik zette bij software

Hoi,

na lang zoeken denk ik dat ik nu eindelijk verlost ben van nbuler. Ik heb m.b.v. het programmatje http://www.bleepingcomputer.com/files/spyware/KillBox.zip,
C:\WINDOWS\system32\winrvc32.dll gewist.
Unzip het programma naar je bureaublad.
Klik op killbox.exe.
Selecteer de optie “Delete on reboot”.
In het veld “Full path of file to delete" Kopieer en plak je het volgende:

Code:
C:\WINDOWS\system32\winrvc32.dll klik op de knop "Single File".
Klik op de knop met de rode cirkel en het witte kruis.
Wanneer het programma vraagt om nu te rebooten, geef je hier toestemming voor. Klik op de knop "ja".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan