trojan niet te verwijderen jjcajjc.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

H4nT3r

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Hey der is een iemand die een besmet bestand heeft en die kan hij niet verwijderen..
Het gaat om het volgende bestand jjcajjc.dll

Hij heeft geprobeerd om in veilige modus te verwijderen maar geen succes...
Hij krijgt dan de melding bestand is in gebruik..
Hij heeft ook ad-aware, spybot, hijackthis, ect gebruikt om het eraf te halen.. maar het blijft er hardnekkig opstaan..

Ik heb iets gehoord van pendingfilerename maar ik weet niet precies wat dat doet...

Iemand ideen?

@ Kamelig,
Het is niet verstandig om een link te plaatsen naar een forum waar de aangeboden oplossingen allemaal gelden voor dat probleem.
Met veel removaltooltjes moet je een speciaal pad invoeren naar het bestand en dat is steeds anders, dus heb je er niet zo veel aan.

@ H4nT3r,
Je kan ook eerst even dit proberen:

1) Download hier GiPo@FileUtilities ( download start gelijk )
2) Installeer daarna het programmaatje.
3) Klik met rechts op het bestand dat je wilt verwijderen en kies voor GiPo@FileUtilities, en dan voor Delete on next boot.
4) De pc start nu opnieuw op, en kijk na het opnieuw opstarten of het bestand weg is.

Hiermee wordt het bestand verwijderd voor het actief wordt.

bedankt voor jullie reacties..

Ik zal het hem meteen vermelden..

edit:
@Kamelig

Ik ben zelf die pagina ook tegen gekomen maar die hijackthis had geen effect of andere programma's
Ik laat hem het proberen op de manier van Michael4446

Laatst bewerkt:
Als de manier van Micheal niet lukt, probeer dit ff:
zoek dat bestand, rommel ermee, naam wijzigen, aan knoppen zitten blabla. (zo kan raakt ie door de war, en stopt met al die elende wegens foute info's). Zo kan je hem verwijderen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan