trojan remover

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee , wel ik had problemen met de updates van avg , mbam , sas , hoorde van een kennis dat ik misschien trojans had en adviseerde mij die remover .
Die andere programma's vonden niets maar die remover vond er 5 . Hij heeft deze verwijderd maar brengt ook wijzigingen in het register aan , vandaar mijn vraag .

ok nou het antwoord dan op je eigenlijke vraag of het een goed progje is blijf ik dan van af.;)

Okee
Maar wat houd een 5 op 5 in , 5 op een schaal van 5 of 5 in de zin van matig ?
Hans

Waarom ik wil weten of het een veilig programma is is omdat ik zondag naar een kennis ga om zijn draadloze internet te beveiligen , hij heeft het zelfde update probleem en de mailtjes die ik van hem krijg geven bij mij een phishing melding . Heb hem geadviseerd om even geen draadloze bankzaken te doen en ik wil zondag bij hem het bedoelde programma gebruiken . Moet dan wel zeker weten dat het geen kwaad kan .
Hans

ff verders wachten dan op een ander die er ervaring mee heeft.

ik kan en mag dus je er geen zinnig woord over zeggen:)

succes

5 op 5 in de zin van 100%

Er zijn 5 reviews van gebruikers:

http://www.softpedia.com/progViewOpinions/Trojan-Remover-6773,.html

en 1 review van softpedia zelf (editor's review)

Een prog zal nooit 5 op 5 halen in de reviews van de gebruikers, zoek maar eens naar andere gekende en heel goede progs op de site, nooit halen ze 5 op 5.
Een score van de gebruikers van 3,9 op 5 is goed voor een prog.

In de reviews geen melding van slechte ervaringen i.v.m. registeraanpassingen wel i.v.m. het vinden van trojans die andere progs niet konden vinden maar ook vice versa, maar ja, welk prog vindt echt altijd alles? Daarnaast zijn registeraanpassingen altijd risky dus register backuppen vóór gebruik van een prog dat het register gaat aanpassen, is volgens mij sowieso aangewezen.

Ik gebruik softpedia al enkele jaren als referentie en als ze daar een 100% garantie geven dan ga ik er van uit dat prog veilig is (wat uiteindelijk toch je vraag was) en ik heb voorlopig nog niet het tegendeel ondervonden.

P.S. Ik heb zelf geen ervaring met dit prog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan