TROJAN-VIRUS?? help mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardys33

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
34
Mijn computer (Medion, WINXP-Home, SP3) werkt normaal, maar als ik willekeurige videobestanden wil bekijken bevriest het scherm en er verschijnt een schermpje met een mededeling: WINDOWS – Geen schijf. Exception Prosessing message c 000013 ,… Zie bijlage.
Via Taakbeheer ga ik Windows-Geen schijf beëindigen. Pas daarna kan men de videobestand bekijken.
Als ik b.v. een foto wil bekijken uit een map waar ook een videobestand zit bevriest het scherm en krijg ik straks een info dat HET SYSTEM IS HERSTELD VAN EEN ERNSTIGE FOUT….. Zie bijlage > screencapture van details.
Ik heb Hijackthis, Kasperskyonline virus, bitdefender, spywaredoctor uitgevoerd echter zonder resultaat. Het probleem blijft.
M.i. ziet in mijn PC een “clandestiene programmaatje” dat zich activeert als een videobestand in PC wordt opgeroepen.
Hoe krijg ik mijn PC schoon? ( opnieuw WinXP installeren?)
Wie kan mij helpen?
 

Bijlagen

  • systeem -ernstige fout....jpg
    systeem -ernstige fout....jpg
    94,4 KB · Weergaven: 57
  • windows geen schijf.jpg
    windows geen schijf.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 51
Trojan-Virus

Ik heb beide programma's uitgeprobeerd. Jammer genoeg het probleem blijft. Hardys33
 
Op een ander forum stond hier iets over. Het wordt waarschijnlijk veroorzaakt door dit.exe. Heeft iets te maken met je flashcards. Het advies was als volgt:

2 zaken te doen:
Start de msconfig toolbox (via start-run: msconfig intypen) en ga naar tabfolder opstarten: daar moet je "dit.exe" afvinken (om niet meer op te starten)

Vervolgens start je de regedit.exe (op dezelfde manier via start-run), en doe je vervolgens een zoekopdracht naar ALLE voorkomens van deze "dit.exe". Deze WIS je allemaal!!!

Hierna zou het probleem over zijn.

Succes ermee!!
 
TROJAN-Virus ? helpmij

Ik heb WIN XP opnieuw geinstalleerd. Hiermede is het probleem - via een radicale manier- opgelost.
Volgende keer (als ik problemen heb- hopelijk niet !!) ga ik via DIT.EXE gebruiksaanwijzing mij PC screenen.
Allemaal bedankt voor de suggestie's.
Hardys33
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan