Trojan Wimad en Trojan.Brisv.A!inf

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelvl

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
19
hallo,

ik heb/had bovenstaande virussen in mijn laptop.
Norton antivirus zei dat hij de eerste kon verwijderen, dus dat heb ik dan ook gedaan. hij zegt dat hij het virus 'Fully Removed' heeft.
Maar die tweede was 'Not safe to remove'
ik dacht dus, dat kan wel, dus heb op verwijderen geklikt.
er stond nergens in welk bestand het virus zat, maar ik heb al mijn muziek bestanden, limewire bestanden en andere downloads verwijderd. Dat ging makkelijk. daarna had ik dus dat virus verwijderd met norton.

er staat dus bij de Trojan.Brisv.A!inf. ook 'Fully removed' maar ik vraag me af of ik het wel goed gedaan heb en of het onveilig is om dat virus, zonder de laptop in de veilige modus opgestart te hebben, te verwijderen.

Ook heb ik allerlei dingen erin zoals: Adware, Spyware, Infostealers en allerlei van die dingen. Dat zag ik langskomen toen Norton mijn laptop scande. Maar Norton deed hier helemaal niets aan, terwijl het toch wel slechte dingen zijn toch?

Het is een beetje een onduidelijke vraag, maar als iemand mij zou kunnen helpen zou dat erg fijn zijn
 
full system scan

laat Norton een full system scan ( dus alle schijven en alle bestanden) doen en vertel dan nog eens of er virus is gevonden of niet
welke versie Norton heb je
 
Ook heb ik allerlei dingen erin zoals: Adware, Spyware, Infostealers en allerlei van die dingen. Dat zag ik langskomen toen Norton mijn laptop scande. Maar Norton deed hier helemaal niets aan, terwijl het toch wel slechte dingen zijn toch?

Norton laat op dat moment zien wat er gezocht wordt, niet wat er gevonden is.
 
ik doe de full system scan elke dag, maar hij heeft nooit die Trojans aangegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan