trojan win64: sirefef

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukefee

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Oke we hebben een probleem.

Merkte eerst dat mijn beveilinging niet aan stond en hem ook niet kon aanzetten. (microsoft Internet security)
Deze verwijderd opnieuw geinstalleerd, en in de geschiedenis staan de volgende trojans.
Trojan win64 sirefef Ab
Trojan win 64 sirefef M
Trajan win64 sirefef W

Deze probeerde ik te verwijderen, en toen gaf mijn pc de melding dat er een fout was opgetreden, en vanaf dat moment
blijft hij om de minuut rebooten, ook in de veilige modes, waarbij het bijna onmogelijk maakt om wat te scannen of wat te zoeken om het op te lossen.
Nu dus ff op een andere pc om mijn vraag te stellen.

Wat mij opviel is dat bij het rebooten er telkens een nieuwe trojan (wel 1 van de 3 genoemde hierboven) bij het lijstje komt van geschiedenis in quarantine

Enig idee iemand hoe ik dit eraf krijg?

of als dit niet werkt zou je de HD eruit nemen uit je geinfecteerde pc en aan een andere pc aansluiten en eens een diepgaande scan doen met je antivirus of om je nog beter te helpen zou ik die microsoft internet security eraf gooien en avast!7 home edition erop zetten en daarmee eens een diepgaande scan doen en of een opstartscan ook laten uitvoeren op die geinfecteerde HD :thumb:

kan iemand me uitleggen hoe is dit doe? Probeer na het opnieuw opstarten de commando shutdown -a

Oke ik heb bij opstarten van de pc
CMD ingetikt bij het zoek venster en toen shutdown -a
De melding die ik kreeg was het systeem word afgesloten <1115>
en werd na 20 sec weer gereboot.

Iemand iedee hoe ik het rebooten kan stoppen?

Laatst bewerkt:
als dit niet lukt met wat Tiennes zegt dan denk ik dat er niet veel meer keus is dan een nieuwe installatie erop te zetten,maar heb je niemand die je kan helpen om je geinfecteerde HD te scannen via een andere pc?

Ik had idd problemen met windows dat niet meer correct werkte, heb dus uiteindelijk een nieuwe installatie gedaan.
topic kan gesloten worden.

Je mag de vraag zelf op opgelost zetten.
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Remove TR/Gamier.A to enhance PC performance

If you are the one who is troubling with trojan win64: sirefef infection which is similar to TR/Gamier.A infection and looking for its solution then you should require to take immediate action to remove TR/Gamier.A. if this vermin will stays on target system for long period of time it will hamper its smooth running process and can also lead to issue like system crash or loss of vital information.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan