trojan.zlob

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerri0

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
30
hoi
ik heb gister per ongeluk een geinfecteerd bestandje gedownload, stom weet ik, maar toen ik het programmaatje wilde openen (ik wist toen nog niet dat het een virus was) kon ik hem niet in mijn download map vinden, hij was dus verdwenen en meteen daarna kreeg ik een melding van norton dat hij een trojan zlob had gedecteerd in me register->software->Microsoft->Windows NT->.....->Winlogon ik weet dat dit het inloggen regelt dus toen heb ik meteen een volledige systeemscan gemaakt maar hij vond helemaal niks! en toen ik in de norton geschiedenis keek zag ik dat hij het virus verwijdert zou hebben toen hij het decteerde dus toen ging ik lekker slapen. Toen ik de volgende dag mijn computer opstarten ging alles normaal, normaal inlogscherm dus ik logde in en vanaf daar werd het raar de hele achtergrond was zwart, geen desktop, geen start balk, alleen 1 map documenten geopend, dus ik via taakbeheer kijken naar mijn processen, daar stonden er maar 10 ofzo, terwijl dat er normaal natuurlijk veel meer zijn, maar ik kon niks vinden dat het virus zou kunnen zijn, dus toen ben ik via documenten scherm naar me config scherm en backup scherm naar systeem herstel en heb ik me systeemhersteld naar een dag daarvoor. alles opgelost zou je zeggen totdat ik hem opnieuw opstartte toen was alles namelijk nog hetzelfde, ik weer naar systeemherstel en daar stond bij gebeurtenissen bovenaan : systeemherstel ongedaan gemaakt! HUh, ik weet het nu ook niet meer kan iemand alsjeblieft helpen? het is net een nieuwe laptop met vista en al mijn schoolwerk staat erop! alvast heel erg bedankt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan