Trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.

chw

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Berichten
140
Dit geeft de virrusscanner aan::C:\System Volume Information\_restore{47D6DF7D-83E7-4902-B483-909CF1C03F30}\RP31\A0008419.exe - Win32/Agent.QBA trojan


Waar moet ik zoeken om deze te kunnen verwijderen.Graag duidelijk uitleggen.
Dank
 
System Volume Info\restore wordt gebruikt voor systeemherstel.... Het virusbestand is dus al weg, maar het bestand wordt bewaard voor het geval je het terug zou willen (wat bij een virus complete onzin is natuurlijk, maar bij het per ongeluk verwijderen van iets wat je wel dierbaar is, wel handig....)

Om het bestand in System Volume te wissen kun je via Configuratiescherm > systeem > systeemherstel de functie systeemherstel uitschakelen.... Alle info in System Volume wordt dan gewist... dus ook je herstelpunten! Schakel daarna systeemherstel weer in......
 
System Volume Info\restore wordt gebruikt voor systeemherstel.... Het virusbestand is dus al weg, maar het bestand wordt bewaard voor het geval je het terug zou willen (wat bij een virus complete onzin is natuurlijk, maar bij het per ongeluk verwijderen van iets wat je wel dierbaar is, wel handig....)

Om het bestand in System Volume te wissen kun je via Configuratiescherm > systeem > systeemherstel de functie systeemherstel uitschakelen.... Alle info in System Volume wordt dan gewist... dus ook je herstelpunten! Schakel daarna systeemherstel weer in......


Oke gaan we doen en hoop als ik scan dat ie niet terug komt.Heel erg bedankt al.
Als je niets hoort meer is het goed.:D
 
Dan haal ik me replay weg....

Kwam over als was het er nog...

Waarom Frank? Als die Trojan binnen geslopen is kan er nog meer zijn (een ongeluk komt nooit alleen!)...

Het is een uitstekende suggestie om het systeem nog even met Malwarebytes en SuperAntiSpyware uit te pluizen......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan