troubles met grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
nu snap ik eindelijk hoe grabit met ftd een beetje werkt maar als ik rar bestanden wil ophalen haalt hij er niet meer dan 3 op uit een groep als ik alles uit die groep aanklik?
ik krijg steeds youre host connection limit reached?
kan ik hier iets aan veranderen? want zo kan ik niks loaden natuurlijk?

De reden dat je deze error krijgt is dat je waarschijnlijk meer bestanden tegelijkertijd wil downloaden dan je newsprovider toestaat, bij de meeste providers mag je niet meer dan 3 threads tegelijkertijd downloaden.
In het batch menu waar je die groen balkjes ziet lopen, moet je zorgen dat er maar 3 vakjes aangevinkt zijn.
Alle andere moet je uitvinken, hierna even grabit afsluiten en opnieuw opstarten.( op de vraag batch saven kies je ja )
Na het opnieuw starten van grabit gaan de groene balkjes weer lopen en zodra er 1 helemaal klaar is gaat automatisch het volgende bestandje lopen uit je batch.

ok ik heb er nu maar 3 aangevinkt ik zal kijken of ie nu niet meer die melding geeft en ze nu wel gewoon ophaald?
bedankt voor de uitleg

:) Graag gedaan.

Let wel op als je bijvoorbeeld aan het downen bent met 3 connecties en je wil tegelijkertijd de headers ophalen door een groep te updaten dan kost dat ook 1 connectie lijnte, dus zit je aan de 4 connecties en krijg je ook weer de error.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan