True Crime concurrentie voor GTA?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Activision doet een poging Rockstar het vuur aan de schenen te leggen en komt met een spel dat de Grand Theft Auto reeks zou moeten overtreffen in de vorm van True Crime. Stemmen van Christopher Walken en Michael Madsen, een complete replica van Los Angeles en meer dan 100 verhaal-missies en ook nog eens een groot aantal free-roaming random missies zouden je urenlang aan je scherm gekluisterd moeten houden. Ook de actie is dit maal wat uitgebreider dan in Grand Theft Auto, met Max Payne achtige vuurgevechten en Hong-Kong style vechtkunsten. Bewonder alvast onderstaande PS2 en Xbox screenshots.

(bron: http://www.gamer.nl)

1052942040_0.jpg

1052942181_0.jpg

Meer screens hier:
http://www.gamer.nl/nieuws/17778

------------------------------------

Nu maar hopen dat hij ook voor de pc uitkomt. Voorlopig moeten we et nog ff doen met Vice City, maar dit lijkt mij een game om naar uit te zien. De screens zijn helaas alleen nog maar van de console's, dus de kwaliteit laat wat te wensen over.

Lijkt me opzich wel leuk spel, maar ben nog lang niet op VC uitgekeken. ;)

Benieuwd of hij ook op de PC komt.. :)

Kan nooit wat worden denk ik.
Combinatie van Max Payne en GTA3....BLEEH

:o

ik ben benieuwd. GTA is een uniek concept en ik vraag me af of Activision in één klap een spel kan maken dat kan concurreren met gta3.

Ik heb Max payne niet, wat is er zo bijzonder aan dat spel?

Geplaatst door meelman
ik ben benieuwd. GTA is een uniek concept en ik vraag me af of Activision in één klap een spel kan maken dat kan concurreren met gta3.

Actavision geeft het spel uit het spel word gemaakt door de makers van de giga rpg vagrant story. Deze game heeft naast zelda tww en zelda orcain of time en soul caliber 1 een 10! gehaald in de fatisuma(japanse games blad). Kortom ze hebben al ervaring. De stad word 2x zo groot en beter close combat is natuurlijk erg vet!

Ik heb Max payne niet, wat is er zo bijzonder aan dat spel?

Eigenlijk alleen de bulletime. De rest zuigt zwaar!

Had een tijdje geleden een filmpje van dit spel gezien, zag er wel goed uit, alleen wat weinig mensen op straat :)

Geplaatst door Smartguy
Kan nooit wat worden denk ik.
Combinatie van Max Payne en GTA3....BLEEH

:o

Mja 2 topspellen in een is niks natuurlijk :)

En Dolfin vergeet de verhaallijn, was een soort film die je zelf speelde.
Was wel een goed spel, alleen erg kort.

Geplaatst door KwarK

En Dolfin vergeet de verhaallijn, was een soort film die je zelf speelde.
Was wel een goed spel, alleen erg kort.

Dolfhin heeft z'n buikje vol van verhaal-film-gamez. De getaway werd niks, mgs neigt naar een film (urenlang gezijk over je codec ding) en alle drie waren ze nie zo mooi.
Je zult wel ff met de game bezig zijn aangezien er ook nog random missie's opkomen (via je auto radio) en de misie's die je voor de verhaal lijn moet doen het verhaal beinvloeden (arresteer je de bankovervallers dan zetten ze laten geen kraak maar krijg je een andere missie).

Daarnaast heb je vet close combat je kunt disarmen en een aantal standaard moves. Daarnaast kun je in speciale dojo's (je weet wel waar neo ook traint in the matrix 1) nieuwe moves leren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan