True Crime Street of L.A (jahaha de Vice city beater :-P)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
1.440
ff een paar screentjes en een ****load aan filmpjes voor de helpmijers :D Daarna nog wat details uit de filmpjes die ik zelf al heb gedownload ;)

Screens :
crimepays_091703_07.jpg

crimepays_091703_06.jpg

crimepays_091703_05.jpg

crimepays_091703_04.jpg

crimepays_091703_03.jpg

crimepays_091703_02.jpg

crimepays_091703_01.jpg


Filmpjes :
Alle filmpjes zijn met geluid en ongeveer 45 seconden lang, der zijn er maar een paar groter als 5 mb
Filmpje 1

Filmpje 2
filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5
Filmpje 6
Filmpje 7
Filmpje 8
Filmpje 9

Filmpje 10

Filmpje 11

Filmpje 12

Filmpje 13

Filmpje 14

Filmpje 15

Filmpje 16

Facts :
- Een enorme gedaitialeerde stad (groter als vice city) die in het echt bekend staat onder L.A, De stad is inclusief hollywood en zo.
- Er is een soort van bullet time in dit spel, het lijkt erop dat die optreed waneer je een wapen hebt en kijkt in first person mode, handig dan kun je veel beter richten
- Je hebt enorm veel moves en je kunt er moves bijleren door tegen ''masters'' te vechten in hun dojo, win je van hun dan krijg je toegang tot een nieuwe dojo en dus weer nieuwe moves
- Hetzelfde geld voor wapens en je auto. Train je veel met je wapens dan zul je precieser worden, besteed je veelt ijd in de autorijschool dan zul je zeer strakke bochten kunnen maken.
- Je kunt uit auto's schieten en goed ook!!! Geen slap gedoe van eerst links/rechts kijken en dan schieten mar gewoon meteen knallen!!!
- De omgeving komt een stuk beter over als de omgeving in vice city veel gedetaileerder en er zullen meer indoor locaties zijn
- Hoe je de misies in het spel speelt + hoe je je gedraagt tussen de misies door zullen je naar een einde leiden (er zijn er drie)
- Er komen random missies op je auto radio ie je kunt oplossen
- Los je een missie op dan kan dat gevolgen hebben later in het spel.
- Het schade model van de auto's is behoorlijk echt!!!! Kijk maar eens nar wat filmpjes waarbij de vooruit word kapot geschoten, de vooruit ligt er niet meteen uit maar slecht een gedeelte het stukje waar ie op schoot.

Vast nog wel meer het mag duidelijk zijn dat deze game vice city ver voorbij gaat en met genoeg nieuwe ideen komt om als een beter GTA te worden beschouwd dan een kloon

edit //
Game Rankings Pagina
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de demo even gespeeld op de PS2 en ik vond het inderdaad een vrij goed spel. Er zitten ook een soort van fps missies in verwerkt, een leuke afwisseling hoewel deze misschien niet echt (lees: echt niet ;)) te vergelijken zijn met UT en dergelijke :p

Het enige wat me zwaar tegenviel aan dit spel zijn de rare physics van de bolides. Dat is ook te zien in het eerste filmpje: met hoge snelheid wordt de wagen in één keer 180 graden omgegooid en gaat vervolgens doodleuk een stuk in de achteruit verder. Daarnaast slipt het ding zelfs in de flauwste bochtjes als een gek.

Dit spel kan erg goed worden maar of het een "GTA killer" wordt vraag ik me af.
 
Dit zijn niet de screens van de pc-versie neem ik aan?
 
Die screens doen het spel geen recht aan... op de PS2 zag het er in ieder geval véél beter uit :confused:
 
Geplaatst door KwarK


Het enige wat me zwaar tegenviel aan dit spel zijn de rare physics van de bolides. Dat is ook te zien in het eerste filmpje: met hoge snelheid wordt de wagen in één keer 180 graden omgegooid en gaat vervolgens doodleuk een stuk in de achteruit verder. Daarnaast slipt het ding zelfs in de flauwste bochtjes als een gek.

Dit spel kan erg goed worden maar of het een "GTA killer" wordt vraag ik me af.

Beetje te ''arcade'' jah maar wie weet speelt dat wel enorm lekker :D opzich is een wat meer arcade achtige rijstijl hlemaal niet mis zolang het maar lekker rijd. Die auto's in Halo waren bijvoorbeeld echt niet te besturen

Anyway screens zijn van de Cube versie en het zijn geen ingame screens (anders zag je de interface wel). De filmpjes zien er zelfs straker uit (en die zijn echt geen hoge kwalitiet)

edit : ook bij de FPS missies hoor je de soundtrack (en die is niet mis :D) das een stuk beter als bij vice city :D
En de manier waarop die gast zijn wapens op pakt is ook niet mis :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan