TrueImage kan Vista niet herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

druppeltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Hoi,
Ik heb een nieuw laptop (van ASUS) gekocht (met Vista Home) en daarop TrueImage 10 build 4942 geinstalleerd. Een backup gemaakt van de hele C-partitie en weggeschreven in mijn D-partitie.
Ik wilde zeker weten dat de backup het deed, dus heb ik TrueImage (TI)opgestart en herstel backup gekozen...
TI geeft aan dat hij klaar is met herstellen, maar...de laptop blijft haken bij het opstarten. (ieder 10 seconde zie ik de ASUS logo, zwartscherm, ASUS logo, zwartscherm)
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan iemand mij aub vertellen wat ik nu moet doen??
Thanks a LOT !!!

Als je nog kunt opstarten in de veilige modus............ en als TI dan goed werkt!

Wat je zou kunnen proberen is om Acronis Startup Recovery Manager te activeren, en op die manier de image teug te zetten.
Voor dat je die kunt gebruiken moet je eerst een Beveiligde zone (secure zone) maken, je kunt allebei vinden onder ‘Tools’.

Als je dat gedaan hebt start je de computer opnieuw op en in het begin tijdens het booten kun je via F11 TI opstarten. (die melding staat op je scherm)

En een volgende keer laat de image door TI controleren of er geen fouten in zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan