Truetype?

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggel

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2001
Berichten
121
Hoi,

Bij ons op het werk hebben we een netwerkprinter staan (Kyocera Mita KM1510KX). Deze is gekoppeld aan een lokale pc (gewoon op de lpt1) en iedereen in het netwerk print dus via die pc. Op een of andere manier heeft de printer sinds het plaatsen van een nieuw moederbord in de pc moeite met het printen van "lastige" tekens zoals é en ook met bepaalde tekstvakken.
Dit laatste met name bij de organogram-functie in Powerpoint, waarmee je simpel overzichten kunt maken van organisaties. Hij print de vakken leeg af, terwijl ze op m´n scherm toch echt tekst bevatten.

Ik heb de nieuwste drivers gedownload op de bovengenoemde locale pc, maar dit helpt niet.

Iemand een idee?
 
Ik heb inmiddels iets kunnen aanpassen (onder apparaatinstellingen --> PDL heb ik van PCL XL nu PCL 5e gemaakt, en dat heeft in elk geval de é enzo opgelost.
Maar de vakken in organogram zijn nog steeds leeg. Iemand???
 
Toen het moederboard werd vervangen is de driver opnieuw geinstalleerd?
Kan het zijn dat dit een andere driver was?
Op de website van kyoceramita zie ik dat ze verschillende drivers hebben. (Mits je kiest voor engels) Buiten de genoemde driver staat ook een Classic PCL driver.

Zoniet, dan kan het zijn dat de hardware van de paralelle poort in de Locale PC anders is.
In een printer (1510) kan je vaak instellen dat de paralle communcatie AUTO of High speed, normaal ofzo moet lopen. Kijk eens of je hier een instelling in kan maken?
Zou kiezen voor normaal of standaard. Indien aanwezig.
 
Bedankt voor de tip Hoofddorp, maar aangezien dit topic al flink belegen is, lijkt me een slotje een beter oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan