trust 320 spacec@m

Status
Niet open voor verdere reacties.

friesland

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Ik heb een trust 320 spacec@m, maar hij deed het altijd perfect, alleen nu heb ik het probleem dat hij gewoon ondet het cammen, op msn, vast slaat en dan zegt ie dat ik de verbinding heb verbroken, hij doet het steeds weer!
ik heb ook een digitale camera en die kun je ook als webcam gebruiken, maar die zit met het zelfde probleem dus het moet ergens anders aan liggen??
kan iemand mij hierbij helpen??

alvast bedankt

wil niet

Heb ik gedaan, maar hij blijft vastlopen!
en mijn digitale loopt ook steeds vast!

groetjes

zrry maar

het is egt clote heb je hijack???

ALS JE 'T HEBT probeer dan te scannen maar verwijder niks en zet de save log op helpmij bij spyware

oke/??:cool:

dj sj

dat heb ik niet! en ik weet ook niet wat het is?
kun je uitleggen wat te doen?
bedankt!
ik ga wel een weekendje weg dus zal zondag pas kunnen reageren.

groeten

lang heeeeeell lang

oke

hijack is een programma dat allemaal fouten en spyware van je pc kan vinden als je daarmee scant krijg je een hele lijst maar... die mag je niet verwijderen zoals bij ad aware 6.0 want er zitten dingen tussen die er echt niet uitmogen als je gescand hebt staat er links onder 'savelog' daar klik je op en sla je de savelog(al die meldingen op) als je weer hiernaartoe komt(www.helpmij.nl) moet je naar de plaats om vragen te stellen gaan en daar de spyware aanklikken(lees eerst even de pagina door) maak een vraag en zet je savelog erin (géén bijlage) gewoon er inzetten. En dan plaatsen. op email notificatie drukken. Dan krijg je een meeltje als het is nagekeken door de experts daar

ik kan je geen link geven voor hijack want ik heb hem ook maar gekregen (plaats het als vraag)

suczes dj sj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan