trust gxt 14s zwakke laser

Status
Niet open voor verdere reacties.

budch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
hallo
ik heb een trust gxt 14s muis. ik heb hem nog niet zo lang maar hij doet nu al raar. de laser is dan erg zwak en de cursor beweegt niet. klikken enz. werkt nog wel gewoon. ik heb via trust.com een driver update gedaan en dat hielp maar nu doet hij weer raar en helpt de driver update ook niet meer. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
ik ben nieuw op dit forum en weet niet of ik dit bij software of hardware moest plaatsen. als het nu fout staat hoop ik dat te horen.

Hoi !

Met alle respect: @Trust is leuk voor speelgoed, maar in de PC-wereld in het 'n flut merk.

Dus: schaf 'n Logitech , 'n Microsoft,. Corsair o.i.d. aan, en je hebt er jaren plezier van.

Greetz,

Harry.

oke bedankt

Hoi !

Met alle respect: @Trust is leuk voor speelgoed, maar in de PC-wereld in het 'n flut merk.

Dus: schaf 'n Logitech , 'n Microsoft,. Corsair o.i.d. aan, en je hebt er jaren plezier van.

Greetz,

Harry.

bedankt voor de tip dan ga ik dat maar eens doen.

Hi

Het probleem kan ontstaan door aanwezigheid van een andere of oudere driver.
Start de computer in de veilige modus door op F8 knop te drukken als de computer opstart, verwijder alle muis drivers, ga naar het apparaat beheer, klik op het plusje voor de muis en verwijder onderstaande muizen, herstart de computer en instalelleer de trust muis drivers.
Zie of dit het probleem verholpen heeft.
In het algemeen de trust muizen hebben goede prijs/kwaliteit verhouding, tegenwoordig je kan problemen met ieder apparaat krijgen zelfs Logitech of Microsoft.

In het algemeen de trust muizen hebben goede prijs/kwaliteit verhouding
lol trust word als een flop merk gezien en niet kwaliteit totaal niet eigenlijk
net zoals sweax

Mischien heb je niet de beste ervaring met Trust of Sweex apparaten, ik heb wel een Trust muis die al jaren naar behoren doet.
Ik vind het zonde om iemand de muis te laten weggooien, derhalve probeer ik wat tips te geven. Wellicht helpt het!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan