TRUST-muis maakt me gek

• Onderwerp starter Onderwerp starter hp37
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hp37

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Bij Makro trustmuis draadloze MI-4150KI gekocht. Stom dus.
USB-stickje met knopje, optical muis. leek zo netjes.
Knopje op stickje indrukken, gaat knipperen, knopje onder muis, ook knipperen en....
niks dus, 10 keer proberen, langer korter ingedrukt, niks werkt. Misschien ligt het aan computer/besturingsysteem, ander computer ander systeem, Mooi niet dus.
Noch XP, noch Vista, gewoon geen sjoechem. Staat wel netjes in de hardware aangegeven dat die er is, maar doet niks. De handleiding stelt helemaal niks voor en CD is er niet bij, installeerd zich zelf van USB-stickje. Iemand al meer ervaring mee? of gewoon Trust rommel in de prullebak maar?

Laatst bewerkt door een moderator:
Leg het probleem eens in begrijpelijk taal uit, misschien kunnen de helpers er dan wat mee.

Mijn ervaring met Trust is, dat er bijzonder weinig van werkt.
Draadloze toetsenborden, muizen en webcams in ieder geval nog nooit gelukt.
Geen Trust dus voor mij.

Sorry, er valt niet meer te vertellen denk ik. USB stickje in de computer, lampje brand, druk op knopje, lampje knippert. Knopje onder muis indrukken zodat die gevonden kan worden. Heel veel keer geprobeerd, batterijen vernieuwd, hardware gecontroleerd, alles gedaan maar niks, doet helemaal niks. In de hardwarelijst is de muis wel opgenomen. Geprobeerd op computer met Vista en op een computer met XP, hij doet helemaal niks.

Mijn ervaring met Trust is, dat er bijzonder weinig van werkt.
Draadloze toetsenborden, muizen en webcams in ieder geval nog nooit gelukt.
Geen Trust dus voor mij.

Zat Trust ook niet ergens langs de snelweg bij Dordrecht ? Ik zou eens gaan praten.
Maar met een muis zou je toch niet zo veel kunnen verknallen.

de genoemde volgorde ook geprobeerd. Ook andersom, computer aan en dan verder gaan, stickje erin enz... NOP

Ik heb met een draadloos trusttoetsenbord eens problemen gehad. Die deed daar iets heel raar mee.

Ik heb toen contact opgenomen met trust en die zeiden dak m'n computer volledig moest updaten via windows update. Dat was een oude pc en stond offline dus wou ik dat niet. (maar je kan dit dus al eens als stap 1 proberen, je systeem volledig up 2 date maken, zeker het laatste SP installeren).

Ik heb gewoon vanalles geprobeerd toen omdat ik niet kon geloven dat het probleem zo niet op te lossen was. En uiteindelijk heb ik gewoon een usbkabel tussen de poort en het stickje gestoken en toen werkte het wel, terwijl het totaal niet werkte toen het gewoon in de usbpoort zat.

dus ik zou eens verschillende combinaties proberen: aansluiten op een usbhub, aansluiten op een usbpoort vanvoor en dan weer vanachter, als je op het mobo hebt en een aparte kaart ook op allebei eens proberen. of als het om een laptop gaat eens langs links, rechts en achter proberen. GEwoon alle usbpoorten eens proberen en ook met kabels ertussen en eens een hubje erbij. Bij mij hielp dat.

ik had zelf een Trust muis een tijd geleden toen ik nog een PC had (heb nu laptop)
Deze werkte goed en heel simpel. Ik heb een moeder die regelmatig op de reset knop duwde tijdens het poetesen dus ik moest hem gemiddeld 5 keer per week opnieuw werkend krijgen :confused: haha

1. batterijen in muis
2. kleppie vergrendelen?
3. pc uitzetten
4. stickie in de pc
5. PC aanzetten
6. knop op stick indrukken
7. knop op muis indrukken
8. muis gebruiken

^^ Dit stukje wat hierboven in een voorgaande post al vermeld is klopt. Op deze manier heb ik mijn muis aan het werk gekregen , keer op keer.

Als hij het bij jou niet doet, dan denk ik dat je het beste contact kan opnemen met Trust en een nieuwe muis vragen/eisen.

Trust reageerd niet op de mails. Contact via mail staat onder 'service' alleen de betekenis van dat woord kennen ze daar niet. Dus een andere eisen gaat gewoon niet

Terug naar de winkel met bon?
Of heb je hem online gekocht? in dit geval zal ik een tel nr zoeken en hun op bellen. Indien ze hier ook niet op regeren zou ik een andere muis kopen en nooit meer iets van Trust kopen als ze niet eens service bieden op hun eigen "kapotte" hardware.

Ik heb laatst ook een TRUST draadloze muis gekocht, de MI-7700R. Helemaal niks geen problemen mee, gebruik hem op mijn laptop (Vista) en pc (XP). Via plug & play werkt het helemaal perfect. Maar als je de drivers op de bijgeleverde CD wil installeren, krijg ik op beide systemen BSOD's, en dan niet na een kwartier ofzo, nee 4-5 seconden zodat je bar weinig met je systeem kunt doen. Beetje jammer dus :confused:

Als ik jou was zou ik inderdaad de winkelier even opzoeken..

Hoi !

Tja, Trust is een z.g. B-merk en hun spullen werken zelden zonder problemen !

Voor desktopsets kies je Logitech of Microsoft !

Goedkoop is vaak duurkoop !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan