Trust photo tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

robje6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2008
Hallo mensen,

Ik heb een week geleden een webcam gekocht. Daar zat software bij om leuke videoeffecten te krijgen. Dus ik stop de cd in de computer en verschijnt er een soort van autoplay. Dan klik ik op software installeren. De installatie start. En dan gebeurt het. Er verschijnt een scherm met '' Het besturingssysteem is niet geschikt voor het uitvoeren van trust photo tools''. :(

En daarom is mijn vraag: Is er een manier om de installatie toch voort te zetten, want het is wel raar dat de software niet up-to-date is.:eek:

Alvast bedankt.:)

Groetjes

Welk besturingsysteem gebruik je, kijk eens op de cd of die daarvoor geschikt is

als het van logitech is en je hebt een vista, kan het daar aan liggen, logitech loopt achter. Logitech is drukker bezig met universele afstandsbedieningen:p

Ik heb hetzelfde probleem: heb onlangs Windows 7 geïnstalleerd en kan nu ook Trust Photo Tools niet meer installeren. Vergeet het voorlopig maar, Trust heeft nog geen aangepaste software. Als je toevallig in het bezit bent van een Samsung mobiel, dan heb je met Samsung Studio 3 precies hetzelfde probleem. Ik heb Samsung hierover gebeld, ze zeggen dat ze "ergens in januari-februari" nieuwe software via hun website beschikbaar zullen stellen. Afwachten dus, totdat de dames en heren fabrikanten erachter zijn gekomen dat er inmiddels wat nieuwe besturingssystemen in gebruik zijn...! :confused: Succes ! Groet, Axel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan