TRUST scanner software foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Missy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Missy

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
Hallow

Als ik TRUST Scanner probeer te installeren, krijg ik volgende melding

C:\WINDOWS\System32\AUTOEXEC.NT. HEt systeembestand is niet geschikt voor MSN-dos- en microsoft windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.

IK heb Window Xp prof

Weten jullie waarom???

Alvast bedankt,

Groetjes,

Zoekfunctie

Geplaatst door Smartguy
Probeer het volgende eens:

Kijk in je Windows\Repair map of daar ook een autoexec.nt bestand instaat. Zo ja, kopieer dit dan naar Windows\System32 en overschrijf het oude bestand.

Smartguy> Dat probeer ik dus ook steeds op te zoeken met de zoekfunctie maar krijg dat de foutmelding () dat er te weinig karakters in staan. Ik heb het al met verschillende woorden geprobeerd. Waar heb jij op gezocht?

Zorg er allereerst voor dat verborgen systeembestanden zichtbaar zijn (Deze Computer > Extra > Mapopties > Weergave > "Beveiligde besturingssysteembestanden..." vinkje uitschakelen)

Ga nu naar C:\Windows\Repair en kijk of hier Autoexec.NT staat.

Ik bedoel de zoekfunctie op Helpmij:confused:

Geplaatst door mumzel
Ik bedoel de zoekfunctie op Helpmij:confused:

Oooooow :o :D Excuse moi Wilma ;) Ik kijk nooit echt naar de namen... maar ik gebruik :

Autoexec.nt

Werkt het nu wel trouwens?

Laatst bewerkt:
Nope.....:confused:

De zoekopdracht () bevat te weinig karakters, er moeten minstens (3) karakters in staan.

Raar, zo staat het bij mij ingesteld, kun je even vergelijken:

zoek.jpg

Ik snap er niets van. Ik heb het precies het zelfde
:(

Hallo smartguy,

Ik heb je advies gevolgd, en ik heb het van repair naar system32 gekopierd...Nu ik het software wil installeren, geeft hij dit aan:

Kan SHELL.DLL niet en als ik op ok druk krijg ik melding dat ze worden vermist zeg maar...

Nu ben ik helemaal in de war...

Help me pleasee :(

Groetjes,

hey,

JA, die heb ik gedownload Maar waar hoort die dan? Gewoon waar hij gedownload is?

Er is nu een virus scan aan de gang...:thumb:

maya thnx tot nu toe..

Bye

hey,

ja :D Gelijk, ben niet de beste in lezen, I"m shorry

Het lijkt er ook wel op dat je een aantal systeembestanden mist. Probeer het volgens 'ns (na je virusscan):

Start/ Uitvoeren.
Typ sfc /scannow (spatie na sfc!) en klik op OK.
Er wordt nu nagekeken of je essentiële systeembestanden mist.

Is dit het geval, dan kun je deze vanaf je CD-rom terugzetten.

Hallo,

Smartguy, ik heb gedaan wat je zei en het lukte toen!

Voor zekerheid deed ik ook wat Ikself zei, maar toen vroeg hij dat ik XP cd in moest doen, en toen deed ik het. Toen ging hij scannen en na de scan was hij verdwenen.

Maar nu kom ik achter, dat deze software voor window 1998 en window 2000 bedoelt is want hiervoor had ik window me, maar tegenwoordig werken alle apparaten op xp. Deze scanner is zeg maar 2 jaar oud.

Weten jullie misschien hoe ik het toch aan het werken kan zetten, of bestaat er helemaal geen kans?

Bedankt!

Groetjes...

Laatst bewerkt:
compact scan usb 19200

Wel voor windows 1998 en 2000 en me maar niet voor xp bedoelde ik.

Laatst bewerkt:
Doet je scanner het niet of doet de software voor het scannen het niet?

Als de scanner het niet doet probeer deze drivers dan eens te installeren:

Klik (Kies je besturingssysteem en klik op "Continue", kies het bestand dat je nodig hebt en klik wederom op "continue", het bestand kan nu gedownloade en geinstalleerd worden

Hallo,

Ja mijn scanner doet het wel als het goed is...maar de software niet omdat het niet voor de windows XP is...

Nou wou ik weten of er toch een mogelijkheid voor is.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan