Een aantal maanden geleden heb ik zojuist de Trust 400 v2 wireless tablet aangeschaft; ik heb hem geinstalleerd en hij deed het prima. Toen heb ik mijn computer geformateerd (hiervoor werkte de tablet op win 2003), en opnieuw deed ik win 2003 erop, ik gebruikte dezelfde cd om de tablet te installeren maar hij deed het niet. Ik volgde de zogenaamde 'quick install manual' maar zonder geluk. Ik wist echt niet wat het was dus instaleeerde ik gewoon ff xp (sp2); ik volgde dezelfde stappen van het installeren van het tablet maar het werkte niet. Ik heb me pc opnieuw opgestart maar er was geen schijn van vooruitgang. Mischien heeft het wel met m'n muis te maken? Een conflict of zo? Het is een usb tablet (met pen) vs. een ps/2 muis maar volgens mij maakt dat niet uit - eerder werkte het wel. Ik heb ook nog eens de muis ge-unplugged en me comp opgestart maar geen geluk. Uiteindelijk is mijn vraag; waarom doet mijn tablet het niet ookal deed ie het eerst wel? Mischien iets met service pack 2? :evil: :evil: :evil: