Trust wbcam drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coolskin

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
91
Hoi,
zit met het volgende probleem:
Bij het afsluiten van win.98 is hij de drivers van de webcam kwijt.
Na in stallatie van de drivers werkt de webcam goed, maar na het afsluiten van de pc en het op nieuw opstarten is hij de drivers kwijt en de cam werkt niet meer.
Weet niet wat ik hier aan moet doen.

Groet,

Pieter
 
Ik neem aan dat het een USB cam is.

Verwijder eens je usb poort uit apparaatbeheer, en herstart je pc.

Mvg Patrick
 
Hoi,

Het is een usb wpcam.
Heb alle drivers en en usb poort verwijdert uit apperaatbeheer. Pc opnieuw opgestart en drivers opnieuw geinstaleert. Heb nu geen ? of ! in apperaatbeheer. Maar zodra ik de pc uit doe en op nieuw aan zet, heb ik een ? in apperaatbeheer van de usbpoort van de wbcam.
Het is net of raakt hij de drivers kwijt bij het uit zetten van de pc(compaq)
 
Heb het zelfde probleem ook met een philips webcam, ligts dus niet aan de trust webcam? Na installatie werkt de cam. Doe ik de pc uit en laat hem opnieuw opstarten, dan werkt de cam niet meer en ik weet het ook niet meer:(
 
En je hebt windows 98 volledig up to date? Zo niet doe eens windows update. Wil af en toe nog wel eens helpen, vooral omdat windows 98 niet zo heel goed is met usb.
 
Heb windows 98 laten opdate bij microsoft voor ik de webcam installeerde. Wat ik mij afvraag maakt win 98 en win 98 se ook iets uit? En wat ik ook niet snap is dat er ook een usb modem aanhangt voor internet en die werkt goed zo als je ziet:rolleyes:
 
Windows 98 se betekent niets meer dan windows 98 second edition. Maar als je helemaal up to date bent dan maakt dat volgens mij niet uit.Hangt de webcam rechtstreeks op een usb-poort of via een usb-hubje. Dat wil ook nog wel eens uitmaken namelijk.
 
De webcam hangt rechtstreeks aan een usb-poort. En zo hangt de de modem voor adsl ook rechtsstreeks aan een usb-poort.

groet,

Pieter
 
Dan houd het voor mij ook even op.:confused:
Tenzij , wat voor usb heb je in je comp 1 of 2 en wat is je webcam?
 
Er zitten 4 usb-poorten in deze pc, heb verschillende usb-poorten geprobeert zonder resultaat.:(
 
Nee, ik bedoel , welke usb soort. Je hebt er twee usb 1.1 en usb 2.0
 
Dat staat wel in de gebruiksaanwijzing. Of op de doos. Maar als ze usb 2.0 zijn heb je denk ik een probleem.Want je usb-poorten (in je comp) zijn niet compatibel met usb 2.0 . Vandaar ook mijn vraag.:(
 
De webcams zijn te gebruiken met win 98 se t/m xp. Ik heb de geruiksaanwijzing niet meer.Zal even kijken bij de betreffende leveranciers van de webcam voor welk type usb ze zijn.

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan