Trusted Installer/Program Files

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simso

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2012
Berichten
5
Hallo.

ik heb de map program files nu zelf van eigenaar veranderd. De eigenaar was TrustedInstaller en nu is een gebruiker account eigenaar. Nu kun je probleemloos wijzigingen aanbrengen. Echter nu ik klaar wil ik deze map weer TrustedInstaller als eigenaar van de map. Dit is veiliger tegen kwaadwillende software en dergelijke. Dit zou ik doen op dezelfde manier zoals ik mijn gebruiker account eigenaar van de map heb gemaakt. Maar nu staat Trusted installer er niet tussen.

Ik heb de stappen beschreven op deze site: http://nl.stealthsettings.com/cum-s...owner-al-fisierelor-de-sistem-in-windows.html
Gevolgd. Maar bij het stukje type NT SERVICE \ TrustedInstaller in het onderstaande veld Voer de naam van het object te selecteren klik dan op Namen controleren> OK
krijg ik dan de melding: Het volgende object is niet afkomstig van een domein dat is opgegeven in het dialoogvenster locatie kiezen en is daarom ongeldig: NT SERVICE \ TrustedInstaller.

In locatie kiezen staat maar 1 locatie en die is geselecteerd.
Wie weet hoe je Trusted installer weer eigenaar van de map program files kan laten worden?
 
Beste Simso, van harte welkom op Helpmij.nl :thumb:
Je had je vraag gesteld in een reeds bestaande vraag uit 2009, ik heb hem daarom een eigen plek gegeven.
 
Dank voor het updaten van je bericht en het aanpassen van de status :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan