Opgelost Trustindex wel en niet te zien

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap er werkelijk niets van, ik zie het, ververs mijn pagina in Firefox en weg is het. En zie inderdaad alleen de titel staan. Had zo mooi die plug-in ervoor gebruikt in Elementor. Ik dacht, dat is het! maar helaas

Als de HTML-source 100% overeenkomt in beide situaties dat je ze wel en niet ziet, dan is er niks met je site aan de hand. Dan moet je het bij die Trusts index zoeken. Misschien staat er een test-modus aan om maar wat te noemen? 🤷

Ik heb al in het forum een bericht gestuurd. Hoop dat ik daar antwoord op krijg.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Willen jullie nog even kijken? onderwatertravel.com/contact

Het is zichtbaar hier.😊
Wat was de oplossing precies? Of was het 'geduld'?

Andere plug-in. Hoe simpel kan het zijn. Hahahhaha en ja veel geduld, alles doen wat eigenlijk niet had gehoeven.
Duh......maar goed, het werkt!

Dan zul je toch ergens verschil moeten zien in de HTML-code.
Daarom is mijn advies:
Droog uittesten met de gegeven HTML/JS-code, en daarna kijken hoe de plug-in ermee omgaat. Al vraag ik me af of dit echt een plug-in verdient?

Dergelijke eye-candy kan je prima in de template/theme plaatsen, of met behulp van enkele hooks voor een shortcode, wat volgens mij niet meer werk hoeft te zijn dan 10 regels aan code.

ik zag werkelijk geen verschil, echt niet.
En eh, ben geen programmeur hè, dus ben allang blij dat het nu werkt. Niet meer aankomen hhahahahahahahaha!!

ah, heb de code in tekstdoc staan, gelijk even proberen.

Geen verschil, alleen aan het einde bij de niet zichtbare zie je een extra div. Maar weet niet of dat het wel kan zijn. Maar ik vind het prima zo.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Mogelijk zou dat de oorzaak zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan