TTUSB - USB draaitafel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feerce

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2006
Berichten
13
Goedenmiddag,

Het volgende betreft een Numark TTUSB draaitafel. Mijn PC draait op Windows Vista.


Ik heb hier al een tijdje een USB draaitafel staan, en die heb ik gisteren ingeplugd en (gedeeltelijk) geïnstalleerd; De bijgeleverde software (Audacity) is geïnstalleerd, maar als ik de tafel inplug geeft Windows aan dat de benodigde drivers niet gevonden kunnen worden. Zonder die drivers verschijnt de draaitafel namelijk niet in het Windows Audio overzicht, en kan ik hem dus niet selecteren als inkomende geluidsbron.

Ik heb zelf al wat op internet gezocht, en nog even de bijgeleverde CD doorgespit, maar op beiden heb ik geen drivers voor de draaitafel kunnen vinden.

Heeft iemand een oplossing?
 
Hmm, zogauw ik de EZ vinyl converter software wil downloaden word er gevraagd naar een Serial number die op de USB turntable staat, onder de draaiplaat.

Daar heb ik gekeken, en dat nummer vervolgens ingevoerd, alleen moet het serial number volgens de site beginnen met 21, en dat doet die van mij niet.. de site accepteert mijn sn ook niet. Ideeën?

Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan