Tumbnails in Windows98se

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lana45

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2001
Vraagje..ik heb smiley's in een map staan. Via
eigenschappen van de map kan ik kiezen voor voorbeeld aanvinken zodat ik ze (als ik die map open heb) links kan
bekijken. Het geval is dat hij dat niet laat zien en als
ik de smiley aanklikt word hij geopend in Imaging (dat
Kodak ding) Ik heb windows98se. Als ik zo'n smiley rechts
aanklikt en gelijk Shift ingedrukt houd kan ik bijv. met
welk programma hij geopend moet worden..iemand suggestie
met welk programma dat zou moeten zijn? Ipv die Imaging?
De bedoeling is dus dat ik mijn smileys weer rechts kan
bekijken, alvast bedankt voor de oplossing :thumb:

Sorry, maar wat bedoel je met "links bekijken" en "rechts bekijken"?:8-0:

Je zou hem kunnen openen met Paint bijvoorbeeld, of anders met IrfanView

Kun je niet in de verkenner "beeld" aanklikken, en dan "miniatuurweergaven" ? Of bedoel je dat niet.

Ik kon dus eerst miniaturen bekijken links in de map als ik die geopend had, nu zie ik die dus niet meer. Als in de ik betreffende map rechts klikt en voor eigenschappen kies kan ik dus Voorbeeld Weergave aanklikken. Dan zou er dus bij Beeld de optie moeten verschijnen Miniaturen moeten verschijnen maar die zie ik niet? Het vreemde is trouwens ook dat ik in die map ook BMP bestandjes heb staan en die laat hij wel als voorbeeldweergave zien...maar doet dat niet bij gewoon jpg of een gif afbeelding. Zo'n bestandje kan ik dus wel openklikken en dan word hij geopend in die Image viewer van Kodak. Hoop dat jullie nu een beetje snappen wat ik bedoel? :(

Wel BMP maar geen jpg en gif? Dat klinkt bekend. Ga eens naar internet explorer en dan naar extra, internet-opties. Klik daar bestanden verwijderen en cookies verwijderen aan. Daarna kun je ze als het goed is wel weer zien. Je temp map zit waarschijnlijk gewoon te vol.

Dat heb ik gedaan maar dat helpt dus niet :( Heb openen nu maar ingesteld op Irfanview..zodat mijn vriend (zijn pc trouwens) toch de afbeeldingen kan bekijken. Kon hij toch wel maar dan werden ze geopend in de viewer van Kodak op zijn pc en werden groot en misvormd weergegeven dan. Nu in Irfan ziet hij ze wel op de juiste grootte. We laten het hier maar bij ..maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp! :thumb:

Graag gedaan en fijn dat IrfanView WEL werkt :) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan