Tumnails worden niet goed weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Tumbnails worden niet goed weergeven

Hoi, als ik een plaatje wil uplaoden naar een website, en dan dat venstertje open waarin je je foto's kan selecteren, dan krijg ik steeds de standaardafbeelding voor dat formaat van windows.

Ik krijg dus geen mini versie te zien van het plaatje, alleen in het begin als ik het venster open heel even, daarna springen ze allemaal om naar het standaardplaatje.

Zie de bijlage voor wat ik precies bedoel :)

Bijlagen

• tumbs [800x600].jpg
    tumbs [800x600].jpg
    78,6 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
je screenshot is toch van je windows explorer, niet je Internet explorer???

ja, als je een foto wilt openen, opent hij een windows explorer(windows verkenner) venster.

waarom heb je het dan over het uploaden van een plaatje op het internet? lukt dat dan niet?
Het eerste waar ik aan denk is dat je eens bij beeld moet gaan kijken in je verkenner

Dan heb ik het inderdaad ook. Kan het komen omdat mijn c schijf bijna vol zit? ik heb nl. nog maar 300 mb vrij.

Hoe bedoel je dat je het ook hebt als je een afbeelding op het internet zet? Wat gebruik je dan? Want voor je screenshot op dit forum te zetten is het wel gelukt :confused:

Normaal kan het niet zijn dat het komt dat je maar 300Mb op je c-schijf hebt maar installeer ccleaner eens, waarschijnlijk zal je dan al een stuk meer plaats vrij hebben maar ik denk niet dat zoiets dat kan verhelpen http://www.ccleaner.com/ het verwijdert geen bestanden die je nodig hebt ofzo hé :) gewoon cookies, temporary files enzo al die vergeten bull**** die maar plaats inneemt op je schijf...

Weet ik, ik ken ccleaner ook wel. Daar kan het alleen niet aan liggen. Het venster dat je krijgt met foto's uploaden is gewoon een verkenner venster.

ben je al gaan kijken bij beeld in je verkenner? op wat staat jouw weergave? filmstrip, miniatuurweergave, Tegels... ?
Of heb je mss al het SP1 geïnstalleerd?

Nee, geen sp1 en dat van details, en andere weergaves begrijp ik wel:rolleyes:

ja maar op wat staat het dan van weergave?
Als het op een bepaald iets is ingesteld is het normaal dat je geen preview ziet...
Misschien kan Sp1 voor jou ook de oplossing zijn

Alsjeblieft hé, ik ben niet dom, je kunt toch op de screenshot de weergave zien. Die staat op grote pictogrammen, als ik hem op kleine of extra grote pictogrammen zet, heb ik precies hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Hey,

er is een optie in Windows Vista die dit kan uitschakelen. Misschien is deze optie ingeschakeld?

1) Rechtermuis knop op Computer
2) Eigenschappen
3) Klik aan de linkerkand op Geavanceerde systeeminstellingen
4) Klik op tabblad Geavanceerd (indien niet geselecteerd)
5) Klik op de Instellingen knop in de groep van Prestaties
6) Er zit een optie, genaamd Miniatuurweergaven in plaats van pictogrammen weergeven
7) Zorg dat deze optie aanstaat.. En klik op OK.

Misschien dat het dan weer werkt...

Succes,
Mathijs

ja sorry hansjuh maar het kon hé;) soms zijn het maar stomme dingen...
maar misschien heeft GhastlyMIB wel de oplossing voor jou

Staat al aangevinkt :s
Dat venster kende ik wel ja.

Ik vind het vooral raar da hij soms sommige foto's wel gewoon als miniatuurweergave weergeeft, gewoon willekeurige foto's tussendoor.

jah het enigste wat ik dan nog kan vinden is SP1 installeren en hopen dat dit werkt ofwel volledig Vista herinstalleren maar voor zoiets stom zou ik dat nu ook weer niet doen ze;)
Is dit dan niet door bepaalde updates van windows? En heb je dit probleem al lang? anders probeer misschien eens systeemherstel...

Je zou schijf opruiming eens kunnen proberen...
Daar staat een optie tussen: Miniatuurweergaven.
Zorg dat dat vinkje aanstaat, de andere moet je zelf even controleren of je die gewist wil hebben.

Succes,
Mathijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan