tune up problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jula1959

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2008
Als ik het programma one-click tune up wil starten dan krijg ik de mededeling "kan entry point van procedure @Security@initialization$qqrv niet vinden in dll bestand ntrtl60.bpl."en dat geldt ook voor het programma tune up utililies. Hoe kan ik dit oplossen. Kan het programma niet verwijderen en herinstalleren lukt ook niet.

Met dank JP

Ben een beginneling:

Hoi,

Wat bedoel je met "kan het niet verwijderen"? Wat heb je al geprobeerd om het te verwijderen dan?
Welk besturingssysteem heb je?

Het beste is inderdaad om gewoon tune-up te verwijderen, en opnieuw te installeren.

Ps: kijk hier is voor een programma om tune-up te verwijderen:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=329325

Laatst bewerkt:
Ik heb geprobeerd via configuratiescherm/software te verwijderen. Ik heb Windows xp. Heb van een vriend een cd met het programma erop maar als ik dat aan klik dan wordt er gevraagd of ik wil removen of repareren en dat loopt dan vast. IK krijg een scherm met error 1722 a program run as part of the set-up did not finish as expected. en daar stopt het.

groet jp

Handmatig verwijderen.

probeer de map van tune-up in program files te verwijderen.
Dan in je register handmatig de files verwijderen.

Typ regedit in bij uitvoeren.
- gan naar de sleutel HKEY_CURRENT_USER daarnaSOFTWARE en verwijder tuneup. (rechtsklik en verwijderen)
-Dan kijken bij HKEY_ LOCAL_MACHINE daarna SOFTWARE en verwijder....... (als ie erbij staat tenminste)
-Sluit het register en start opnieuw op!

verwijder nu de restjes nog. Dus tuneup icoontje, nogmaals in program files kijken of ie er nog staat! en alle ander waaruit tune up bestaat ! Laat nu een programma als ccleaner de restje opruimen! succes..

Welkom bij Helpmij.nl

En laat even weten hoe het er mee staat graag :)

niet gelukt

Afloop tune up probleem.

Allereerst dank voor jullie hulp. Het is niet gelukt. Wat erg lastig is dat als je een beginneling bent dat je wat de ander als voor de hand liggend ziet is voor mij abracadabra De eerste zin Typ regedit in bij uitvoeren. was al te veel. Wist niet waar uitvoeren was . Een vriend met verstand van zaken heeft zich, met behulp van de aanwijzingen op het forum, er mee bemoeit maar het is niet gelukt. Hij blijft error 1772 geven. Hij heeft het nodige van tune-up eraf gehaald dus wordt ik niet meer lastig gevallen met lastige pop-up schermpjes die zes keer per avond me vertellen dat er iets niet klopt. Het is niet gelukt maar toch dank.

Groet Janpieter:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan