Tune up Utilities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nog niet heel veel ervaring mee. Gebruik het net een paar dagen. Maar er zitten veel mogelijkheden in om je systeem te optimaliseren en daarnaast zitten ook veel leuke aardigheden om je uiterlijk van je windows aan te passen.
 
ik werk er nu al 4 maanden mee is het een probleem of wat wilde je er van weten ? :)
 
Nee een probleem heb ik nog niet. Ik wilde graag weten hoe het bevalt en of het waar is dat je je systeem hiermee goed kunt optimaliseren. Wat vinden jullie van het gebruik van het programma als zodanig. Of zijn er nog betere versies om je systeem te optimaliseren. Ik weet nog niet of het de moeite waard is om het erop te zetten. Hebben nog meerdere dit programma in gebruik en wat is jullie ervaring hiermee. Vast bedankt voor jullie reactie.
 
Hallo !

Ik installeer het programma veel bij mensen die niet heel veel van PC's weten.

Er zit een "One click maintenance" knop bij, die vrij eenvoudig de PC redelijhk schoon houdt.

Je kunt er vrij veilig je PC wat mee opleuken.

Startmenu bijhouden met een redelijke uitleg in het nederlands (!)

Aardig progje waar je je m.i. geen buil aan kunt vallen, maar voor een "pro"zijn er betere.

Greetz,

Harry.
 
Ik denk dat ik eerst die trial versie maar eens ga bekijken hoe dit werkt. Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Als ik hier even iets aan mag toevoegen?

Waarom zou je betalen voor TuneUp Utilities ?

Voor een registry maintenance programma ben je even goed met Ccleaner af naar mijn mening. Als je TuneUp Utilities zou aanschaffen, zou je dat doen voor de tweaks die je kan doen met je systeeminterface. Zo denk ik er toch over. Dingen zoals de startup monitor en van die zaken zitten ook gewoon in Windows en weet de iets meer ervaren gebruiker zelf wel te vinden.

James :)
 
CCleaner heb ik al en ik en ik dacht wat toe voegen aan mijn systeem.

ik gebruik de nieuwsgroepen FTDv3 en eweka.
 
Laatst bewerkt: