TuneUp software, is dat geen virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
TuneUp is via Google een goed bekend programma maar voor mij gedraagt het zich als een ergerlijk virus. het laat zich niet zien bij Software, en bij Zoeken vind ik het niet, alleen wel als ik verborgen bestanden erbij haal, aantallen mappen, overal.

ik kan het er ook niet afkrijgen omdat het ´bij iemand in gebruik is´het zit overal, ook in Windows.

Hebben jullie meer slechte ervaringen met dit brokje gratis software dat zich telkens weer laat zien en aanbiedt om voor geld een aantal punten te verbeteren in Windows, in de systeemtray hangt met een uitroepteken?

bedankt vast!

Laatst bewerkt:
Als je het eraf wilt hebben dan kun je beter even je computer opnieuw opstarten en zorgen dat TuneUp niet gestart wordt.

Verder moet je ook zorgen dat bepaalde proccesen die met TuneUp te maken hebben afgesloten zijn. Als het goed is kan je het dan verwijderen.

Volgensmij gebruiken zoveel mensen dat programma, dan kan je niet maken als eigenaar om er een virus intestoppen.

Extra...

Veel Succes

bedankt, het is zo gelukt om het te verwijderen. Tuneup is toch goede software schijnt het, het komt alleen rottig uit het systeembakje tevoorschijn.

ik vind het onuitstaanbaar, ongevraagd fouten opsporen die me niet hinderen en daar dan geld voor vragen. maar goed, het is opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan